Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket logo?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg bruger pt. dette logo.

Jeg har dog fundet ud af, at det ikke er så smart/praktisk til bl.a. brodering på tøj, da der er mange detaljer ift. nuancer af farver samt skygger osv.

Derfor har jeg nu fået udarbejdet et nyt logo, som kun har 2 farver, - og som er lidt mere simpelt (sandsynligvis det øverste):

Mit spørgsmål til Jer er derfor:

1: Hvad synes I om logoerne?

2: Hvor vigtigt er det at sikre, at ens logo er forholdsvis simpelt og derfor anvendeligt til det meste?

Mvh
Chris

Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan rent grafisk rigtigt godt lide det nye logo, jeg ville helt sikkert vælge det øverste med hvis sub-line.

simpelt, crisp, troværdigt, -  hvis noget så måske lidt "pjattet" men det afhænger selvf. produkt/firma

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er utroligt vigtigt at holde sit logo simpelt. Det gør det meget mere anvendeligt, bedre at gengive og lettere at huske. Jo mere simpelt og genialt, jo bedre. 
Kan godt lide det med slipset i y'et. :) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Mit firma skal sælge jakkeæst og skjorter, - derfor den lille detalje med slipset, da det gerne skal illustrere, at det er tøj til "businessmen"... :)

Det er svært at integrere enten et jakkesæt eller en skjorte uden at det bliver kompliceret som det eksisterende.

Mvh
Chris

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide dit nye logo, men det store Y generer mig, det er alt for markant,

Det kan ændres på mange måder, f.eks med en tynd opstreg til højre/venstre, og tynd nedstreg.

Eller lade slipset gå hele vejen ned igennem Y, så det ligner en korrekt jakkeåbning.....
Eller.....

Lad ideerne spille lidt mere på det område, så får du et knaldgodt logo. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)