Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg savner virkelig nogle som give mig feedback på min hjemmeside Creatonaut.dk. Det er et booking og eventbureau som jeg gerne skulle leve af i 2014.

Inden du gå i gang om at kaste dig over min side, vil jeg gerne sige et logoet til mit firma er på trapperne.

Udover feedback til selv siden ville jeg gerne høre jer om i synes det er nemt at book en kunster?

Hvad der ville få jer til at ligge en opgave hos mig?

Håber på nogle af jer kan hjælp mig vider

Hilsen
Timm Jakobsen
Creatonaut.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Har lige taget et kig igennem din hjemmeside.

Er det nemt at booke en kunstner?
Selve processen med at udfylde felterne i højre side, når man skal booke en kunstner, fungerer sådan set fint. Bare synd, at der er mere design over selve bookingformularen, end selve siden om kunstnere :(

Hvad ville få mig til at ligge en opgave hos dig?
Umiddelbart ville jeg - som siden er nu - ikke ligge en opgave hos dig, desværre. Jeg forstår idéen bag siden, ingen tvivl der, men hvis jeg fx vil bestille en komiker, så tænker jeg, at kvaliteten af præsentationen på hjemmesiden, skal hænge sammen med kvaliteten af den komiker jeg bestiller.

Der er ingen tvivl om, at med nogle modificeringer af side, så kan den gå hen og blive rigtig fed - så misforstå mig ikke. Siden har helt klart potentiale.

Det designmæssige.

  1. Selve teksten på siderne, havde jeg nok valgt en anden skrifttype til. Derudover havde jeg nok lavet baggrunden hvid - altså ikke hele sidens baggrund, men der hvor indholdet er.

  2. Lav en god action-knap til "Bookingforespørgsel", da det primært er booking som siden beskæftiger sig med.

  3.  Kunne godt tænke mig at se slideren hænge sammen med selve indholdet, samt topmenuen.
Håber du kunne bruge min konstruktive kritik :) Held og lykke med siden :)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Timm

Som det også står beskrevet i min footer, så har du Duplicate content mellem sider, og du har også udtil. Det er ikke særlig godt. Skynd dig at få det rettet.

Du får lige lidt eks som jeg har fundet (som er LANGT fra det hele):

www.creatonaut.dk & http://www.evento.dk/polterabend/eventbureauet-creatonaut-830.html -> Fuldkommen samme tekst, (Ekstern DC)

http://creatonaut.dk/index.php/2-nyheder/21-eventbureauet-creatonaut & www.creatonaut.dk/index.php/events (Intern DC)

Håber du får rettet bod på det. 

Held og lykke i 2014 Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg også lige kigget på din side og jeg syns den er kedelig, jeg havde forventet noget mere "festligt" fra et eventbureau. Din slider køre alt for hurtigt og "grafikken" i selve dine slides kunne også gøres bedre. Jeg vil give Anders Helbo ret i at der mangler, en "call-to-action" knap på forsiden.

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim...

Du godt på vej, men der mangler lige det sidste synes jeg...

Baggrundsfarven under booking events og case på forsiden er grå, og det syns jeg personligt ikke ser særlig godt ud? Også er knappen bookingforespørgsel i venstre side ikke vist særlig godt. Jeg var ikke sikker på om det var en knap, før jeg trykkede på den? Smile Teksten i adresseboksen er med fed skrift? - Det ser ikke for pænt ud synes jeg Smile

Hilsen Jane

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange stavefejl og dårlige formuleringer virker ret amatøragtigt. Et enkelt eksempel: Nyhedesbrev. Er det med vilje, at telefonen på forsiden står på hovedet?

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg vil lige give nogle designmæssige ideer.

Baggrunden på din side er utrolig irriterende for øjnene synes jeg. Jeg ville lave en lysgrå baggrund, hvis det altså skal være noget.

Teksten på din hjemmeside er af en, ikke særlig køn font type. Prøv eventuelt Helvetica Neue. Eller en anden der ikke er så kantet og grim.

Jeg synes designet virker en smule "tørt". Jeg ser et bookingbureau's hjemmeside sagtens kan have nogle sjove farver og ikke bare grå på gråt.

Prøv eventuelt at få noget inspiration hos dine konkurrenter.

Om det er nemt at booke?

Nej, det synes jeg ikke. Jeg synes du burde have et menupunkt: "Book her" eller sådan noget. Jeg tror ikke folk ville gå helevejen ind på et event også booke det den vej.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg snes du lyder kreativ Sebastian, ser frem til at se din kreativitet.....:-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Udenlandsdansker:

Jeg snes du lyder kreativ Sebastian, ser frem til at se din kreativitet.....:-)

Hej Leif.

Vi skal helst ikke føre en privat samtale i en tråd. Men du kan skrive til mig på mail - jeg har sendt dig noget materiale ;-)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Tim

Har lige taget et kig igennem din hjemmeside.

Er det nemt at booke en kunstner?
Selve processen med at udfylde felterne i højre side, når man skal booke en kunstner, fungerer sådan set fint. Bare synd, at der er mere design over selve bookingformularen, end selve siden om kunstnere :(

Hvad ville få mig til at ligge en opgave hos dig?
Umiddelbart ville jeg - som siden er nu - ikke ligge en opgave hos dig, desværre. Jeg forstår idéen bag siden, ingen tvivl der, men hvis jeg fx vil bestille en komiker, så tænker jeg, at kvaliteten af præsentationen på hjemmesiden, skal hænge sammen med kvaliteten af den komiker jeg bestiller.

Der er ingen tvivl om, at med nogle modificeringer af side, så kan den gå hen og blive rigtig fed - så misforstå mig ikke. Siden har helt klart potentiale.

Det designmæssige.

  1. Selve teksten på siderne, havde jeg nok valgt en anden skrifttype til. Derudover havde jeg nok lavet baggrunden hvid - altså ikke hele sidens baggrund, men der hvor indholdet er.

  2. Lav en god action-knap til "Bookingforespørgsel", da det primært er booking som siden beskæftiger sig med.

  3. Kunne godt tænke mig at se slideren hænge sammen med selve indholdet, samt topmenuen.
Håber du kunne bruge min konstruktive kritik :) Held og lykke med siden :)
 
_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Bare synd, at der er mere design over selve bookingformularen, end selve siden om kunstnere. Hvad mener du her og hvad kunne man gøre beder?

Jeg forstår idéen bag siden, ingen tvivl der, men hvis jeg fx vil bestille en komiker, så tænker jeg, at kvaliteten af præsentationen på hjemmesiden, skal hænge sammen med kvaliteten af den komiker jeg bestiller. Kan du komme nærmer ind på hvad du mender og hvordan jeg kunne gøre det beder, har jo video på de fleste komiker...

Action-knap få jeg kigge på med det sammen og kan godt se hvad du mener der... den er jo ret anonym når jeg slev tænker over det

Mange tak for den konstruktive kritik :)

 

 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)