Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VINDer af Facebook CMS konkurrence fundet (Se færdig løsning)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Inspireret af et indlæg i går, hvor www.lomax.dk gav en gratis kontorstol til en iværksætter. Fik jeg den ide, at gøre noget nær det samme.

Jeg har igennem mit første år som iværksætter - brugt www.amino.dk flittigt. Jeg har fået super god feedback og fået mange gode relationer her på forummet. Derfor synes jeg det er det helt rigtige sted at give lidt tilbage. Det vil jeg gøre i form af 1 års gratis PRO Abonnement til vores Facebook CMS løsning - Hvis du er interesseret - er alt du skal gøre blot at skrive en kommentar om hvorfor du skal vinde.

Webbureauet onlineBRAND har arbejdet på vores facebook CMS i lidt over 1 år, sidst i november 2012 kunne vi da også lancerer vores Facebook CMS system. Systemet er et Stand-alone CMS fuldt integreret til Facebooks API. Vi arbejder stadigvæk på vores system, men allerede er det muligt at:

1. Lave konkurrencer mod til gengæld at få "Permission".
2. Kræve "Synes godt om" af brugerne.
3. Uddele værdikuponer mod tilgengæld at få "Permissions".
4. Insætte Google Maps.
5. Indsætte "Mailchimp" tilmeldingsformular.
6. Indsætte en kontaktformular.
6. Lave skabeloner i HTML samt arbejde med et fælles CSS stylesheet.
7. Upload, resize og cropping af billeder.

Læs mere om vores abonnementer her: http://www.facebook.com/encorecms/app_369021936523967

Se vores officielle referencer her: http://www.facebook.com/encorecms/app_391012904313379

Håber der er nogle der synes det kunne være spændende at få Gratis adgang til vores facebook CMS. Systemet henvender sig selvfølgelig primært til B2C virksomheder - hertil vil jeg fortrække at det er en rigtig iværksætter - altså en hvis virksomhed ikke er alt for gammel (F.eks. max 5 år).

Vh onlineBRAND

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Any takers :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg kunne utroligt godt tænke mig at prøve jeres system, har I en måde hvor jeg kan prøve en demo?

Jeg er ikke interesseret i at deltage i selve konkurrence, da vi i CloudSprout ikke rigtigt er nået til at kigge på vores Facebook side.

Fra Fyn
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder bestemt spændende :-)

Jeg skal vinde fordi jeg er ved at skulle lancere en online platform, hvor jeg forhåbentligt vil hjælpe en masse mennesker.
Det kræver en masse markedsføring at starte op og der er facebook helt sikkert et godt medie.

Så jeg påtænker at lave lidt konkurrencer, få folk til at tilmelde sig vores nyhedsbrev og give deres forhåndsinteresse til at blive dem der først bliver lukket ind for at teste det.

Så din udlodning om et års abonnement ville helt sikkert hjælpe på min start for projektet.
Hvis du vil vide mere konkret, hvad det går ud på så skriv endelig og du vil få det i pb.

Se evt. denne tråd for, hvor hård en start jeg får, så tror ikke du kunne ramme bedre end at trække mig som vinder :-)
http://www.amino.dk/forums/t/191000.aspx

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel :)
Det ser spændende ud. Jeg synes vi skal vinde da vores facebookside til http://www.tezzo.dk ikke er specielt køn eller for den sags skyld funktionel og med over 6000 fans er det en skam. Vi er en relativ ny virksomhed (2 år gammel) og er ved at åbne i flere lande, så det er på tide vores Facebook-side får en ordentlig overhaling og nogle flere funktioner :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej G.Christensen,

Spændende indlæg du har skrevet "Er der mon muligheder i det?"

Det er jeg sikker på der er. Jeg har selv prøvet at starte en "salgsafdeling" op, uden det store held, succen er i hvert tilfælde udeblevet. Jeg kunne godt fristes til at ansætte en sælger et par timer om ugen. Så hvis dit koncept er skruet godt nok sammen, så skal du nok få succes med det -Alt indenfor iværksætteri er dog hårdt arbejde og en benhård vilje :)

Jeg ved dog ikke om Facebook er det rigtige sted for dig, du henvender dig jo sådanset til B2B og ikke så meget til B2C? Eller har jeg misforstået noget..

Vh Daniel

Fra Fyn
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

onlineBRAND:

Hej G.Christensen,

Spændende indlæg du har skrevet "Er der mon muligheder i det?"

Det er jeg sikker på der er. Jeg har selv prøvet at starte en "salgsafdeling" op, uden det store held, succen er i hvert tilfælde udeblevet. Jeg kunne godt fristes til at ansætte en sælger et par timer om ugen. Så hvis dit koncept er skruet godt nok sammen, så skal du nok få succes med det -Alt indenfor iværksætteri er dog hårdt arbejde og en benhård vilje :)

Jeg ved dog ikke om Facebook er det rigtige sted for dig, du henvender dig jo sådanset til B2B og ikke så meget til B2C? Eller har jeg misforstået noget..

Vh Daniel



Hej Daniel

Tak og jeg ved godt at det kommer til at kræve blod, sved og tårer. Men så er det MIT eget jeg gør det for Smile 

Jeg vil dog godt lige rette misforståelsen. Wink
Min tråd om selvstændig Sælger er for at finde en måde at tjene til de faste udgifter imens jeg arbejder på min virkelige drøm.
Så det med facebook er bestemt ikke til det, men til en online platform som ikke har noget med salg at gøre. Smile

Jeg regner med at der stille og roligt skal åbnes op for Facebook, Twitter en forside med tilmelding m.m og så den endelige lancering af portalen vil blive engang i efteråret når det hele er på plads , og der ville det helt sikkert hjælpe ekstremt meget med dit facebook CMS, da det er private vi skal have fat i og skal have spredt nyheden så bredt som muligt. Smile 

Tænk, hvis dit firma kunne være behjælpelig med at vi fik en god start pga. dit CMS, det kunne da ikke være bedre reklame at få. Big Smile Det ville jeg i hvert fald nok skulle give dig credit for. 
Jeg er nemlig sikker på at der kommer lidt medieomtale omkring mit projekt, da det bliver lanceret lige som jeg får mine "15min" fame på TV Wink 

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Jeg tror da nok, at det kunne være spændende for os, at benytte jeres Facebook CMS. Vi står overfor en "stor" lancering af spænende produkt i et højaktuelt marked, nemlig cider markedet. 

Dele af vores kampagne er udformet rundt om facebook og vi har netop lagt den sidste hånd på strategien og skal til at blive operationelle. 

Som sagt er det er meget interessant segment indenfor B2C og vi forventer, at drive store dele af vores marketing og kampagner gennem facebook. Derudover vil det kunne være en spændende reference samtidig med at vores samarbejdspartnere er meget interessant for jer ligeledes. 

Jeg kan desværre ikke røbe så meget mere her, men jeg er sikker på at vi matcher ideal "kunden" for jer. Og er samtidig ikke på at vi vil kunne drage stor nytte af jeres CMS. 

Det kunne være rigtigt interessant for begge parter.

Håber I har mod på at lade os prøve kræfter med jeres CMS.

Mvh

Rasmus 

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe.. Det lyder spændende :)

Det er bare svært at forholde sig til uden at må få detaljer. Jeg vil jo gerne at det er en virksomhed som virkelig kan udnytte det fulde potentiale via. vores facebook CMS.

Prima ville være:

1. Du har en webshop (Så vi kan hente dine produkter over på facebook). Og på den måde generere flere besøg til din webshop.
2. Du kan udlove en god præmie i en konkurrence på facebook (Quiz eller upload billede konkurrencer).
3. Du har mulighed for i din webshop at oprette rabatkuponer du kan dele ud på din facebookside via. vores værdikupon modul.
4. Du sender ofte nyhedsbrev ud - så du kan få nytte af alle de e-mails vores system opsamler :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)