Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VINDer af Facebook CMS konkurrence fundet (Se færdig løsning)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Med frygt for at Amino kan blive oversvømmet af konkurrencer på samme vis som de ulovlige dele-konkurrencer i min nyhedsstrøm, vil jeg gerne rose tiltaget!

Jeg skal vinde, da jeg har super meget brug for alle de nævnte funktioner. 20-årig iværksætter med 5-6 måneder gammel virksomhed, hvor der bl.a. udvikles hjemmesider. Dog lægger fokus efterhånden 100% på min webshop, hvor jeres CMS kunne være super spændende at arbejde med. Med 350 likes og intet andet end gængse statusopdateringer er jeg sikker på, at jeres CMS ville kunne sætte ekstremt skub i Facebook som bedre salgskanal for shoppen. Nyhedsbrev er endelig under opsætning, så det ville bestemt være relevant at hente læsere gennem facebooksiden også.

Alt i alt kunne det være rigtig fedt at komme i gang med de nævnte funktioner for at sætte yderligere gang i facebooksiden for shoppen, mens det fremover kunne blive relevant for alle virksomheder, jeg kommer i nærheden af - jeg brænder for online iværksætteri.

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er meget spændt på at vide om mulighederne for min webshop via facebook, og har indtil videre ikke turdet bruge markedsføringskroner på dette :)

Så vil utrolig gerne se og høre hvad facebook kan bruges til i forbindelse med mit salg - som jeg desværre pt. ikke har kunnet udviklet yderligere :)

Skal siges det er en Magento webshop jeg har :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dendumangler,

Dejligt spørgsmål, det giver mig jo mulighed for at fortælle om en lille case :)

Lillepot.dk er en webshop der sælger børnetøj. De havde i November 2012 214 "synes godt om" på deres facebookside. Det havde taget dem 1år at opbygge den "målgruppe".

December lancerede vi deres nye facebook løsning. I denne løsning var:

1. Webshop produkter fra Mangento der bliver hentet over på deres facebook side, se link: http://www.facebook.com/lillepot/app_479553245410188
2. En konkurrenceside med "fan gate" - Denne tvinger brugerne til at "synes godt om", prøv selv at følge link: http://www.facebook.com/lillepot/app_369021936523967
3. Vi har desuden sat "facebook" annoncer op for lillepot med et beskedent budget på Kr. 50 om dagen. Demografisk målrettet kvinder i Danmark med børn.

Med dette setup er vi nu 3½ månede efter oppe på 1461 "synes godt om". Med en samlet udgift på: Kr. 8950 for FBencore.com + Facebook ads reklamebudgettet. Som endnu ikke er oversteget 7500,- For fuld tidsperiode. Udover den åbentlyse fordel at vi har fået mange flere "synes godt om" på facebooksiden, så har vi samlet ca. 750 E-mail permissions op. Dvs. nye nyhedsbrevsmodtagere op. Hertil har vi kunnet måle en kontinuerlig stigning af besøg fra facebook til webshoppen.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt tilbud og super flot overskud i har, at give noget så flot ud gratis!

Jeg kunne da selvfølgelig godt tænke mig at være den heldige vinder. Grunden til at jeg synes jeg skal vinde, er at jeg er ved at starte min første webshop, jeg er 19 år og arbejder hårdt for at opnå den succes jeg jagter. I min forretningsplan er facebook en af mine største markedsføringspunkter og helt klart også her der skal smides en investering, i form af mange penge. Jeg har altid haft planen om at skulle have et facebook konkurrence system, så jeg kunne give mine kunder en interessant facebook side. Men alt opstart kan være hårdt og dyrt og det er det da også i mit tilfælde og derfor kan et konkurrence modul og en gennemført facebook side godt hurtig virke dyrt. Men med jeres modul ville jeg få en perfekt start + et ordentlig motivations spark lige i røven!

De bedste hilsner Marc!

Ung iværksætter med store drømme

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

Jeg kan ikke se du har en webshop eller lignende, er det mig der tager fejl?

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag onlineBrand.

Min webshop er ikke klar til lancering i nu, derfor er den lukket ned. Men siden hedder www.iskins.dk.

Mvh Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder virkelig spændende :) Men er bestemt i tvivl om min niche er for lille i forhold til den webshop jeg har :) Men på mit kommende site, er jeg ikke i tvivl om sådan noget her er fantastisk :)

Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.. 

Så vil jeg da også skrive et indlæg, tænk hvis man var heldig :) 

Jeg driver selv en party side som hedder www.all4party.dk hvor jeg sælger alt til festen! Det er super sjovt og elsker at stå op hver dag og sende pakker ud til danskerne.. 

Jeg er igang med den ny site, som prima er til unge mennesker, hvad den skal sælge kan jeg ikke afsløre, men når vi snakker til unge så skal man da også have facebook delen ind over.. 

God lørdag derude.. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ballonnord,

Det ser også spændnede ud..:)

Jeg ville egentlig udtrække en vinder i dag.. men bliver vist nød til at udtrække vinderen i morgen, pga. travlhed..Inboxen er fuld hertil morgen - Så vi finder en iværksætter der fortjener et lille skub i ryggen i morgen :)

Vh

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle,

Tak for interessen omkring vores lille konkurrence :)

Vi har valgt en vinder: Patrick Dimingu fra TEZZO

Jeg har talt med Patrick her til morgen, vi går allerede igang med facebooksiden her i ugen, og jeg lover vi skal nok smide et link til hans facebook-side, når den er færdig.

Mvh Daniel



Side 2 ud af 3 (22 indlæg)