Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ideer søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Zendu Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino netværk

Jeg holder et mærkevarer outlet fra d. 22 marts til d. 31 marts i Holstebro. Min udfordring ligger i, at jeg ligger liger overfor Bilka og jeg ved at der kommer over 100.000 i løbet af påske ugen forbi Bilka.

Jeg har allerede annonce i avisen, banner ude ved vejen, radiospot MEN jeg vil gerne gøre ALLE Bilka kunderne opmærksomme på mit lager salg... Sorry Bilka men det er kun i 9 dage så i klarer den nok.... 

Jeg har undersøgt om vi måtte betale Bilka for at sætte flyers i vindueviskeren på bilerne, men Bilka sagde nej til 10.000 så nu mangler jeg ideer til en "smart" måde at gøre opmærksom på vores fantastiske lagersalg med op til 90% rabat på kendte mærker.

Den bedste ide belønnes med et minicruise eller gavekort til mit outlet

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør som de gør sydpå og få en person til at holde dine skilte.....måske endda en person, der er klædt ud - det giver langt mere opmærksomhed end "bare" et skilt - og en tegneseriefigur, der går langs vejen med et skilt i hånden skal nok fange Bilka-kundernes opmærksomhed ;) 

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Zendu Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide Majbritt har overvejet det.. klædt ud som harer

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et område, hvor du kunne placeret et stort skilt, der kunne ses fra deres parkeringsplads.. For så skal det bare placeres på en trailer, så er det ikke ulovligt :)

Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en kæmpe heliumballon med logo kunne være noget, ellers stå tildligt op, og mal veje med en kalk kost, det samme som man ser til cykelløb

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke helt hvor lovligt det er, og hvordan bilka vil håndtere det. Det kan nok også diskuteres om hvorvidt det er dårlig stil eller ej:

Hiv fat i nogle bekendte, familie, venner eller whatever - udstyr dem med en t-shirt(med dit navn osv på) og så send dem på shopping i bilka.

Tvivler lidt på det er ulovligt - det er vel det samme som at gå i netto med en pose fra fakta? - Du kunne også sende dem afsted med et par poser(med dit navn på) og så fyld dem op med tøj, fyldte poser giver indtryk af meget for pengene.

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med et fængende Radio Spot i lokalradioen deroppe?
Måske evt et Radio interview i bedste sendetid, med reklame? Mangler de ikke ofte stof i lokal radioerne rundt omkring? Måske du kunne komme ud i mange af de små køkkener på en sjov måde derigennem?

Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

1. Lej en luftballon

2 . Få hængt kæmpebanner under luftballonen!

3. reklamer med gratis tur i luftballonen :)

Så skal du se børnefamilier komme stormene!

Held og lykke

Lasse 

Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nu ikke nævnet hvor meget du vil investere i det men her er et forslag som kunne nemt klares..

Gaver fanger alles opmærksomhed..

En (flot) pige står ved Bilkas ind/udgang afleverer en seddel med et tal på, muligvis med en lille kort og info om jeres outlert og fortæller at de har nu en chance til at vinde et eller andet spændende når de er færdig med at købe ind i bilka hvis de tager lige over gaden og aflevere sedlen på jeres FANTASTISK og billig Outlet..

Så må i have en liste klar med tal fra 0 til 100.000 (kunne være på en computer eller ipad) hvor nogle af dem markeret på forhånd, dvs. hvis du kan uddele 50 gaver må 50 tal ud af de 100k være markeret men for den sags skyld kan der også være blot 2 gaver det er der ingen der behøver at vide noget om..

større gaver= større opmærksomhed.

Held og Lykke.

Shavis.

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  123udlejning Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan leje luftballon på 123udlejning.dk :)

Mvh

Alexander Svensson,

http://www.123udlejning.dk/ 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)