Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter på mange forskellige sprog

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen herinde der har nogen erfaringer med at finde (prisbillige) skribenter på mange forskellige sprog?

Jeg er igang med planlægning af at lancere en side på mange forskellige sprog - eksempelvis 20-50 sprog med nok omkring 30 historier per sprog.

Hurtig udregning giver at det bliver rigtigt mange tekster, og der skal jeg have fundet nogen rundt i verden der kan hjælpe med det.

Jeg benytter ungarbejdere i Danmark og har på nuværende 5 ungarbejdere ansat - men hvordan finder jeg nogen i udlandet? Eller hvordan finder jeg bare nogen der er kvalificeret og alligevel ikke koster en arm?

Mange tak

Tom

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Det var godt nok noget af et projekt. Jeg kan hjælpe dig med engelsk,tysk,kinesisk,tagalog,koreansk,rumænsk umiddelbart.
Derudover vil jeg nok kunne finde oversættelse på 5-6 sprog mere ved lidt research i baglandet. Det er da en start !

Du er velkommen til at skrive en PM hvis det har interesse :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad og tænkte at der på universiteterne ofte er udenlandske semester studerende, som var forholdsvis lette at komme i kontakt med, og hvis samabejdet var godt kunne det evt fortsætte når/hvis de rejse. Måske et jobopslag på unierne?

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tom, 

Jeg kan anbefale www.elance.com, der kan du finde skribenter på en lang lang række sprog. Ja du kan reelt finde dygtige freelancere, på mange forskellige områder. 

Jeg har selv benyttet det flere gange og altid været tilfreds. Du poster bare din opgave og så skal du nok få bud på den, hvor du er fri til at vælge den billigste, eller den med de bedste vurderinger. 

Mvh Simon

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået fat i adskillige kompetente oversættere samt skribenter på mange sprog på Elance.com, så det må siges at være et rigtigt godt sted at finde skribenter :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nordjysk Skribent Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt også prøve freelancer.com. Der kan du i hvertfald finde oversættere på alle de sprog du ønsker ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)