Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikringsselskab til www.nabobil.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et forsikringsselskab, som kan håndtere oprettelse og salg af forsikringer, til private, der vil leje deres bil ud til andre. Jeg har domænet NABOBIL.DK, hvorfra, jeg indenfor 1 md. vil tilbyde private, at leje deres bil ud. For at gøre dette - uden de sædvanlige bekymringer ang. forsikring, skal jeg tilbyde en forsikring til bil-lejerne. MEN, hvilket selskab håndterer typisk de ting?

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  123udlejning Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er altid en god ide at rådføre sig hos forsikringsselskabet tilknyttet din bank. f.eks. Topdanmark (Danske Bank).

Håber at det var til nogen hjælp.

Mvh

Alexander Svensson,

http://www.123udlejning.dk/ 

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg forsøgte mig med nogle stykker - heriblandt mit eget, som svarede ret negativt, da jeg anførte, at jeg ikke kunne vide, hvor mange forsikringer, der evt. ville blive solgt - sitet er jo helt nyt.

Mvh. Gitte

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

"Vi ønsker desværre at tegne denne form for forretning. Vi kender ikke de kunder du vil lease bilerne til" - og det siger jo sig selv, at det gør de ikke. ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  123udlejning Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

De her har gang i noget lignende: zipcar.co.uk

evt. skulle man efterligne dem på nogle områder.

Mvh

Alexander Svensson,

123udlejning.dk

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Det er ikke helt det samme. Idéen er, at private bilejere, kan tilbyde at leje deres bil ud til andre, mod betaling - naturligvis - og for at gøre dette godt, så skal der liiige være en forsikring, da mange Ikke-bilejere typisk ikke har en forsikring. Men idéen er da god, med zipcar. :)

Mvh. 

Gitte

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man ikke lave en form for kontrakt der bliver underskrevet i starten hvor man påtager sig alt ansvaret når man lejer en bil? Og alt skal dækkes hvis man ødelægger noget på den? 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Rohde Nielsen:
Kunne man ikke lave en form for kontrakt der bliver underskrevet i starten hvor man påtager sig alt ansvaret når man lejer en bil? Og alt skal dækkes hvis man ødelægger noget på den? 

Nu glemmer du det faktum at bilens forsikring ikke dækker hvis der er tale om udlejning og så er det en overtrædelse af loven.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, desværre er det sådan. Men der findes et lignende site i Tyskland - har jeg fået fortalt, som netop fungerer på den måde - og de tilbyder forsikringer...

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
har du prøvet et forsikringsmægler firma feks willis ?
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)