Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der lavthængende frugter jeg har overset?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har over de sidste 14 dages tid fået startet mit nye firma op, hvor jeg importerer og sælger avancerede droner til hobby-brug. Min første leverance blev solgt hurtigere end jeg havde regnet med, så det er meget tilfredsstillende. 

Da jeg stadig har et fuldtidsarbejde hvor jeg arbejder 37 timer + studerer 30 timer om ugen, samt har 2 andre virksomhedsprojekter, kan jeg have overset nogle lavthængende frugter på min webshop, så jeg vil bede om din hjælp. Hvad synes du generelt om webshoppen, og hvad kan jeg gøre bedre?

Webshoppen kan ses her www.dandrone.dk 

På forhånd tak for hjælpen Smile

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjern "Favorit"-knappen - du har kun en vare, og knappen skaber forvirring.

Nederst på forsiden er produktet igen listet. Hvis du fjerner det, mindsker det forvirringen.

Det var lige to hurtige ting.

Held og lykke

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

audit:

Fjern "Favorit"-knappen - du har kun en vare, og knappen skaber forvirring.

Nederst på forsiden er produktet igen listet. Hvis du fjerner det, mindsker det forvirringen.

Det var lige to hurtige ting.

Hej Audit. Tak for det - det er selvfølgelig rigtigt. Det ser meget bedre ud nu, efter de er fjernet. 

Mht Facebook-knapper, forstyrrer det så ikke mere end det gavner? Jeg klikker selv sjældent på disse knapper?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dit produkt vil jeg heller ikke brug facebook eller Twitter. Måske LinkedIn, da dine potentielle kunder nok vil være der.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej andreas

jeg synes siden med droner, er voldsomt interessant i sig selv. Altså, produktet er kanon.

Produktvideoen på forsiden med drone -kamera der filmede delfiner fangede mig.

men forsiden er noget rodet, og du mangler et logo- der kan du måske sætte ind

 

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:

jeg synes siden med droner, er voldsomt interessant i sig selv. Altså, produktet er kanon.

Produktvideoen på forsiden med drone -kamera der filmede delfiner fangede mig.

men forsiden er noget rodet, og du mangler et logo- der kan du måske sætte ind

Hej Flemming, tak for dit svar. 

Ja, jeg skal have en grafiker til at designe et logo til mig. Det hele er gået så hurtigt, at jeg bare måtte bruge tekst. Jeg går også og tænker på hvordan logoet skal se ud :-)

Hvad er det som der virker rodet på forsiden? Kan jeg gøre noget for at gøre det mere enkelt? Er der for meget tekst?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsætningen synes jeg er lidt rodet..

De to "blokke" vis kurv ( orange ) og

Produkter ( blå ) ville jeg flytte over under den række betalíngskort du har i øverste højre hjørne. Dvs UNDER søge funktionen.

nu er jeg ikke designer, så tag ikke bare min mening for gode varer - jeg tror dog du kan lave en noget fiksere opsætning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

I mine øjne kan du forbedre mange steder:

Vi læser fra venstre mod højre, og det første vi ser er de ting der skiller sig ud i farver. Så det første man ser på din hjemmeside er din indkøbskurv.

Flyt hele sidebaren over i højre side og gør indkøbskurven mere neutral i farven. Fremhæv i stedet dit produkt. Gør eventuel indkøbskurven grøn ved mouseover, nu da hele indkøbskurven er "gå til kassen" knap.

Kontakt os siden bør peppes op. Indsæt f.eks. en kontakt form og skriv lidt mere information.

SEO:

- Hjemmesiden svarer både med og uden www., hvilket giver duplicate content. Det bør rettes med 301 redirects i .htaccess filen.

- Du kan med fordel optimere på dine <title> tags (de er ens på alle sider), og gør brug af overskriver (h2 + h3) på forsiden.

(du skriver officiel distributør på siden, men i title-tag'et skriver du officiel forhandler?)

- Skriv sælgende meta-descriptions til dine undersider. (tæller ikke i ranking, men er vigtig i forhold til antal besøgende)

- Indsæt dine tekster i <p> og <div>, nu hvor du har valgt at formatere hele siden med tables.

- Tilføj titel/alt tekst til dine billeder.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
For du flere produkter på eller kun dette ?

For ellers vil jeg sletter katnavn produkter og kun skrive Drone

Ville også rykke søjle over i højre side det er vigtigst at se den men din video, billeder mm.

Savner noget firma info som adresse og cvr nummer på forsiden, evt i footeren som ikke er der. Eller under tilmeld nyhedsbrev hvis det er nemmere for dig.

Slette kurv fra top menu.

Ændre vilkår til handelsbetingelser.

I stedet for hvad er phantom - bare: phantom drone.

På forsiden byt om på video og billide med køb knap.

Lav en FAQ

Ændre brug for hjælp til : kundeservice

Ændre kontakt os, til om os og skriv om hvem i er hvad i kan og hvad jeres mission er ( behold firma info mv )

Kan ikke finde noget om hvornår jeg kan forvente at få leveret min varer, imorgen, om 2 uger eller ?

Evt andre fordele, hvad med kvalitet, få det fremhævet også så man ikke er i tvivl om det er fætter br kvalitet.

"Logo" man kan trykke sig tilbage til forsiden på.

I grove træk du skal skabe tryghed, især når det er i den prisklasse.

Sæt dig ned og tænk over hvad du selv gerne vil vide hvis du skal købe får sådan beløb på en hjemmeside hvad vil du selv gerne vide, og så besvar det gennem din hjemmeside.

Her var min tanker ved første hurtige gennemgang.

Held og lykke med projektet.




Side 1 ud af 3 (22 indlæg)