Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der lavthængende frugter jeg har overset?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode inputs.

Jeg har nu forsøgt at tilføje nogle af dem - specielt de vigtige med dublicate content osv. 

Selve kurven er fjernet som tekst-punkt og er flyttet op i højre hjørne. Jeg kan desværre ikke flytte "produktmenuen" ud til højre, da det er en Dandomain-shop jeg kører på, og det kræver lidt flere skills end jeg har. Ellers er planen, at jeg vil have lavet et par "batches" under produktmenuen for at skabe tryghed. Her skal være et post-danmarklogo hvor der står at vi sender med post dk, og at lagervarer bestilt inden kl 18.00 afsendes samme dag. Så vil jeg også have teksten med kundeservice lavet om til en batch. Slutteligt evt. trustpilot når jeg får nok bedømmelser.

Farverne er også ændret lidt nu, som forhåbentlig gør, at midten er mere i fokus. 

Nu er det nok også snart på tide at få lavet et logo.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

det har hjulpet gevaldigt med de ændringer, kan jeg se............

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Et forum kunne være interessant - så kan du samle entusiasterne, dele film osv :-)

Nogle danske eksempler kunne også være fedt. Jeg savner lidt info vedr. stabilitet i forskelligt vejr. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas!


Jeg har ikke læst de andres kommentarer i et forsøg på at være 'unbiased'. Men først vil jeg da lige sige tillykke med lancering og successen.

Der er mange nye webshopejere, der be'r om feedback, og det sker ofte, at min første tanke er at klikke hurtigst muligt væk.

Det følte jeg ikke med din shop. Designmæssigt kan jeg godt li' din brug af framing og kontraster. Og formår du at få produktet trukket helt frem.

Jeg synes også, siden virker troværdig = jeg kunne finde på at handle med dig.

Det eneste, jeg kan kritisere, er loadtiden. Siden forekommer sløv. Både med at få forsiden vist & efterfølgende produktsider/-beskrivelser. Så hvis der er penge til det, ville jeg kigge på en hurtigere webhost eller få optimeret koden.

Alt godt,

Kasper 

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Super fedt med de ændringer der er sket på siden, virker meget mere troværdigt og som et firma jeg handler med.

Savner stadig at vide hvornår jeg får leveret min varer.

Det som også lige sprang mig i øjnene var at der kun er få på lager, måske er der bare mig men syntes ikke der virker så prof når det er det eneste produkt der sælges fra siden, måske bare drop lager visning, ved godt det bare er en dealje :)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay fandt leveringstiden skulle bare ind på selve produktet :)
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Tusinde tak for jeres svar - det er dejligt at få input til at arbejde med. Jeg skal nok vende tilbage til jer.

Jacob:
Et forum kunne være interessant - så kan du samle entusiasterne, dele film osv :-)

Nogle danske eksempler kunne også være fedt. Jeg savner lidt info vedr. stabilitet i forskelligt vejr. 

Jeg har oprettet en Facebookside til samme formål - Jeg overvejer dog også at lave en blog. Er der nogle af jer, der har erfaringer med, hvad der virker bedst?

Hvad for nogle eksempler er det du tænker på? - Er det videoer optaget i danmark af danske lokationer, eller er det selve de videoer hvor han forklarer om hvordan produktet skal bruges? Min plan er nemlig at få optaget danske lokationer til brug på en video på forsiden. "Forklaringsvideoerne" vil jeg have sat danske undertekster på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Krickhahn:

Kære alle.

Tusinde tak for jeres svar - det er dejligt at få input til at arbejde med. Jeg skal nok vende tilbage til jer.

Jacob:
Et forum kunne være interessant - så kan du samle entusiasterne, dele film osv :-)

Nogle danske eksempler kunne også være fedt. Jeg savner lidt info vedr. stabilitet i forskelligt vejr. 

Jeg har oprettet en Facebookside til samme formål - Jeg overvejer dog også at lave en blog. Er der nogle af jer, der har erfaringer med, hvad der virker bedst?

En blog er en rigtig god idé. Dels gi'r det besøgende mulighed for at dykke endnu dybere ned i produktet via gode historier. Dels gi'r det dig en upper hand i forhold til søgemaskineoptimering, hvis du beslutter dig for at kaste dig ud i det.

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

lige et input. Kunne se der stod der var batterier med til den. Så kom jeg til at tænke hvilke? Er det genopladelige? Kunne du ikke skrive om det er nogen som skal genoplades, hvilke det er, for jeg står og overvejer at ville købe en, men ved ikke om jeg skal købe og hvilket et der skal købes når det løber tør. 

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

sorry, nu så jeg det med batteriet, kan du ikke gøre så der står batterie specifikation under hvor der står følger med ud over lidt længere nede. Evt skrive batterie ladetiden.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)