Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 år gammel hjemmeside med

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa allesammen

I 6 år har jeg haft hjemmesiden www.min-mave.dk og nu nærmer tiden sig hvor jeg ikke længere kan udskyde beslutningen om at gøre noget seriøst ved siden.

Platformen, designet osv osv er simpelthen ikke længere stort nok til siden, alle den emner og ikke mindst alle de mange der bruger siden.

At lave ændringe kræver jo en hel del, men det vil være rigtig dejligt hvis jeg kan få jeres feedback, så jeg kan tage de overvejelser/ideer med når jeg når så langt, at ændringerne bliver en realitet.

Så kom med dem - ris som ros - begge dele kan bruges positivt

De bedste hilsner

Birgit

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Birgit :)

 

BILLEDER for søren - det mangler der :)

Udover almindelige dejlige billeder der er relevante for temaet, kan du lade brugerne sende deres mavebilleder ind og "månedens mave" bliver så vist på siden og vinder et eller andet :)

 

En bedre struktur i menuen - den er uoverskuelig - lav nogle overordnede menupunkter og lad dem folde sig ud når man klikker på dem så resten kommer til syne. Og du behøver ikke kun have 5 menupunkter - se http://www.skagen.net/ som jo ikke er en babyside, men han har mange menupunkter - uden at det virker uoverskueligt. Han har også "pakket" sine google ads ind så de er en del af designet - og det giver et roligere og pænere indtryk. Den Lalandia reklame er

 

Farverne er ikke lige mine yndlings selvom jeg godt kan se det er meget baby agtigt - men jeg er jo ikke en baby, men derimod en vordende mor (altså teoretisk set) som forestiller mig ture med barnvognen i parken, stille stunder med amning osv.

Mere duschede farver ville falde i min smag, billeder af grønne plæner med en barnevogn og måske svagt gule farver i designet.

 

Jeg forstår ikke de der "Jeg har gjort dit og dat" nederst på forsiden - er det dig eller brugerne? Grunden til at jeg spørger er, at du længere oppe skriver noget om hvad du har gjort i forhold til Dimitri - så jeg er i tvivl om hvorvidt siden er til for dig eller mig...

 

Det var lige skudt fra hoften - glæder mig til at se siden når den er lavet om...

 

Mette

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Tusind tak for dit feedback

Du har fuldstændig ret mht. billeder. Jeg har primært koncentreret mig om indholdet, så i vendingen har jeg helt nedprioriteret billeder. Jeg er så småt ved at arbejde videre på det.

Farver, design og ikke mindst strukturen er nogle af de ting jeg bare VED jeg skal have lavet om, og de forslag du kommer med vil klart blive lagt ned i kassen til "muligheder".

Til sidst, ja så kunne jeg ikke lade være med at smile mht. om Min-mave er til for mig eller brugerne, for det er klart brugerne der kommer i første priotritet, men jeg får faktisk selv utroligt meget ud af siden. Det er selvterapi, den giver stof til eftertanke og ikke mindst synes jeg den er sjov at arbejde videre med.

Jeg kan godt se din pointe mht. den måde jeg skrev tingene på, så det har jeg prøvet at ændre, så det er mere tydeligt hvornår jeg har gjort noget og hvornår det er en bruger på siden.

Jeg glæder mig også utroligt meget til at se hvordan siden kan bliver mere overskuelig, mere flexibel og ikke mindst bedre i fremtiden.

Jeg er glad for at du havde lyst til at bruge lidt tid på at komme med din mening.

De bedste hilsner

Birgit - Stifter af www.min-mave.dk

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)