Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leveringstider - hjælp til formulering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi kører i dag med en garanti for levering "in 1-2 days" - fakta er at vi leverer 90 % samme dag som ordren falder eller følgende dag. 

Som et marketingsværktøj overvejer jeg om jeg skal stramme formuleringen op og vil gerne høre Jeres input på dette. Målet er at levere indenfor 24 timer men vil vente med dette til efter sommerferien da det vil kræve en chauffør mere.

Jeg kan ved at stramme lidt op levere inden for 36 timer - lHvad lyder bedst?

"Delivery within 36 hours"

"Delivery in 1-2 days"

"Same or next day delivery"

mvh

Anders

www.dubaipetfood.com

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Med kundebriller på, kan jeg ud af de tre kan jeg bedst li' Same, or next day delivery. Nummer to læser jeg som " i morgen eller overmorgen" altså at der er en hel eller 2 hele dages levering. Med nr 3, er jeg ikke i tvivl. Det med de 36 timer kan jeg personligt ikke forholde mig til, fordi det er et " mærkeligt" tal.. 24 eller 48 "forstår" jeg bedre. Det kan godt være det bare er mig, men der er i forvejen en masse tal at kigge på, på sådan en side :)

Meeen hvis det var mig så ville jeg skrive med store fede bogstaver at der var "same day delivery* 

Og så lave en note på * hvor der med nogle lidt mindre bogstaver, stod betingelserne for same day vs next day.

Gav det mening? Det gjorde det, da jeg tænkte det ;)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Herning
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i, at det skal lyde som en hurtig levering.

Jeg ville dog personligt blive træt af, at der stod *SAME DAY DELIVERY** 

** Betingelser for dette.

Da jeg ville føle, at virksomheden reklamerer med levering samme dag dog med forbehold.
Jeg kan godt lide at virksomheder overholder, hvad de lover.

De tre muligheder taget i betragtning, kan jeg personligt bedst lide:

"Same or next day delivery"

Hvis det skal være uden for mange tal da det, som sagt, godt kan blive forvirrende for nogle kunder. 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.. jeg er egentlig enig i at jeg selv synes det er irriterende hvis der er ** haha..

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres input - kontante og brugbare!

Internettet er lidt øretævernes holdeplads hernede - der er alt for mange overivrige Daily Deals firmaer - så Alt hvad vi gør online i mit firma har vi besluttet skal være korrekt og ikke kunne sættes en finger på. Derfor tror jeg ikke vi bruger en "**" løsning.

Jeg tror vi springer ud i en "same or next day delivery" indtil vi er klar til vores "delivery within 24 hours"

Mvh

Anders

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg blive irriteret over "same or next day delivery" netop fordi jeg ikke præcis ved om jeg skal være hjemme idag eller imorgen.

Derimod kunne du lave forskellige leverings hastigheder (lige som Vista print har)

expres(inden for 4 timer)

hurtig (idag)

normal (48 timer)

langsom (4 dage)

Lav så forskellige priser ud fra hver hastighed, og lad kunden selv bestemme hvad de vil betale for.

VH

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke kigget på din side, men du kunne jo også lade kunden vælge dag, samt tidsrum for ønsket levering..

Det ville jeg som kunde føle var rigtig god service, men nu ved jeg ikke hvordan det funker i Dubai, hvad gør i hvis folk ikke er hjemme ?

Jeg syntes det optimale ville være et ur, eller en boks på siden hvor der står noget i stil med " bestiller du nu, kan du få leveret allerede i morgen " ( selvfølgelig skal du kun skrive det hvis i kan overholde det)

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim

Jeg kan godt følge dig - men problemet med at man ikke ved hvornår leveringen kommer er vel stadig den samme hvis du fx vælger "Normal" hos Vistaprint - de leverer vel ikke præcist 48 timer efter afgivet ordre?

Vi ringer altid og afklarer hvornår en levering passer kunden og heldigvis har mange hushjælp eller reception i bygningen så det kan være "når som helst"

Det er sgu svært at gætte sig til hvad der enten irriterer kunderne eller sælger varer - kan være der skal en splittest til  Smile

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

@Michael

Vi foretrækker at planlægge ruter til chaufførerne så vi ikke skal lave "stjerneløb" - Så det er ikke hensigtsmæssigt at give kunderne alt for frit slag mht leveringstidspunktet.

Nogle kunder beder dog om levering på et bestemt tidspunkt alligevel og så lægger vi bare ruten efter det og oftest virker det fint.

Villaområder om dagen da der altid er nogen hjemme og højhusene om aftenen er det mest normale udgangspunkt!

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders :-)
Jeg vil bruge same or next Day
Det fanger mere hos kunderne.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)