Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ANPART I WEBSHOP UDEN ØKONOMISK INDSKUD. kan du lave lave pæne webshops så læs her

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Nye-dæk.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

gik for et års tid siden igang med et lille webshop projekt som jeg desværre må sige jeg ikke har evnerne til at færdiggøre.

derfor søger jeg nu en som kunne tænke sig at få anpart i dette projekt.

Jeg har sådan set siden oppe at køre men uden nogen vare tilføjet.. siden har jeg lavet i opencart men det er du mere end velkommen til at ændre til du gerne vil arbejde i.

aftalen kommer til at lyde noget i retning af at du kommer til at sørge for alt online. Udseende, tilføje vare, velligeholde siden osv.

det vil selfølgelig kræve noget arbejde fra din side i starten. men efterhånden som siden bliver mere og mere færdig er det jo kun lidt velligeholdelse og tilføjelser af enkelte varer i ny og næ.

mine opgaver vil så bestå i at bestille varer, adminstrere lageret (som bliver meget begrænset i starten), få pakket varene og sendt afsted til kunderne samt regnskab. alt revision skal jeg nok også sørge for da jeg allerede har en revisor tilknyttet min firma..

du får selfølgelig adgang til at se alle tallene

mit forslag ville lyde på en løn der hedder 30 % af brutto-overskudet på hver solgte vare, til en start. 

jeg har aftaler med flere leverandøre med de vare som siden skal indeholde. og de vil kunne sælges til en konkurencedygtig pris. samt at kvaliteten er i top.

Kontakt mig endelig hvis du vil høre mere.

 

Hvis projektet bliver en succes har jeg flere projekter/ideer som kan tages op bagefter hvor leverandør aftaler også allerede er på plads.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Spændende, har du ikke mulighed for at vise denne shop?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Nye-dæk.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke med stolthed da mine evner som sagt ikke var til dette.. men siden der er snak om er www.undervognen.dk 

men som igen, indholdet er ikke til nogen verdens nytte hvis du spørger mig.

varene på siden vil primært blive undervognsdele til biler. dvs. bremser,støddæmpere,fjedre,lejer,ophæng mm..

har også leverandøre til dæk,fælge ruder samt forskelligt styling.. så der er rig mulighed for at udvide hvis dette skulle blive aktuelt.

 

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesseret og vil gerne høre mere.

Send mig en mail på pb(snabel a)wida.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:
Det her har dog intet med tråden at gør

Meget dårlig stil. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en udkast til den kontrakt, som skal ligge til grund for aftalen? Hvis ja, så vil jeg meget gerne se den Smile

Ligeledes vil jeg gerne vide lidt mere omkring de produkter, som der skal sælges... Jeg kender ik det store til branchen, så der skal laves lidt research først.

Her er et par eksempler på shops, som der er skabt indtil nu, så du kan se, hvordan stilen er mm. Shop 1, shop 2 og shop 3 Smile Det skal lige siges, at de 2 sidste shops ik er 100% færdige, men det bliver de snart!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)