Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til leverandører i udlandet- hvordan?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt grøn når det kommer til at finde leverandører i udlandet. Findes der nogle gyldne tricks, når det kommer til, overhovedet at finde ud af hvem der sælger hvad og hvordan? Jeg tænker i en webshop med dametøj (15-30 år ca.) men aner ikke hvor jeg skal begynde at lede...

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at google "ladieswear wholesale" D

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og google det du vil sælge eller bare "ladieswear wholesale"

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Missja

Jeg er en trade agent og hjælper firmaer med at finde leverandører blandt andet.

Du er velkommen til at kontakt mig, så kan vi få et snak om hvad du søger og hvad vi kan hjælpe med.
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Casper, det vil jeg prøve :) Har fundet præcis det jeg vil sælge, dog i England og til alt for høje priser. Men jeg ved at de får det fra et andet land selv også.

 

Uha Eric, det lyder ikke som noget jeg har råd til pt. (er studerende ;)) Men tak alligevel :)

Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der beværliggører min søgning er også, at det er tøj uden label jeg søger...

Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Fra  C M LASSEN AS Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miisja

Du kan måske få en forhandler aftale med det firma som sælger produktet i england, så du køber ind gennem dem. Det vil ofte betyde at du betaler en smule mere for varerne, men til gengæld kan du købe ind i mindre mængder.

grossist ledet indenfor vare-partier oplever vi ofte at kvantiteterne i udlandet er store.  Hvis det er de-branded tøj du søger, så er der mange store partier tilgængeligt i lande som Kina og Indien, men det kræver ofte store investeringer. Vi handler ikke selv med beklædning, og jeg kan love dig fuld diskretion omkring din ide. 

Du er velkommen til at beskrive produktet du søger nærmere i en PM, så skal jeg se hvad jeg kan grave frem.  

Jeg lever af at købe og sælge restpartier i Europa, og kan måske have en kontakt i mit netværk som ligger inde varer som du kan bruge... eller, info om hvor du kan købe varerne.

Venlig hilsen

Christian Lassen

Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian :)

Tak for svaret, sender dig lige en pb :)

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tage på messe. Her kan du finde flere leverandører og producenter under samme tag. Her kan du samtidig tjekke kvalitet og materialer og ikke mindst finde no names.

Alternativt må du i marken og besøge virksomhederne.

Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ydermere kunne jeg også have interesse i tøj som henvender sig til brystopererede kvinder (dermed kvinder med store brystmål, smal talje), ja det lyder åndssvagt, men jeg ved at det er svært at finde sådan noget tøj...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)