Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til begge mine 2 Webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at høre - håber du bliver glad for de tips du får! Der kommer både tips til at optimere salget/konverteringen på din side, SEO tips og tips om godt online købmandsskab!

Og ja, jeg vil med glæde uddybe lidt. 

1. Onpage SEO er den optmering i forhold til søgemaskinerne, som du laver på din EGEN side. En hel del af de mest basale ting - også dem jeg lige nævnte er beskrevet rimeligt fornuftigt her: http://seofordummies.dk/onpage/

2. Fonte - på den ene side bruger du noget der ligner skrifttypen Times new roman med halvanden linieafstand og på den anden side bruger du noget der ligner skrifttypen Verdana, men uden linieafstand. Det virker sjusket... 

\Mikkel

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adele

Du brude få en SEO gennemgang af siderne. Jeg ved ikke hvordan du markedsføre dig lige nu, men SEO er nok vejen frem for dig.

EDIT: Tak for din henvisning Mikkel..! Smile

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus - Ja det ved jeg godt jeg burde gøre, og jeg vil også gerne. Men det er økonomien ikke lige til, så jeg må bare lære det jeg kan lære, og så selv forsøge at gøre noget i det.

Internexus:
Du brude få en SEO gennemgang af siderne. Jeg ved ikke hvordan du markedsføre dig lige nu, men SEO er nok vejen frem for dig.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt forståeligt! Du er altid velkommen til at læse på min side: http://seofordummies.dk - Eller skrive på es(snabela)seomaster.dk hvis du har spørgsmål.

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  kbh | m Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan da godt lige hurtig komme med et grafisk indspark.

Meget standard setup (behøver ikke være dårligt, hvis kunderne er klassisk konservative)

Fonten, logo, farver skiller sig ikke væsentlig ud fra andre klassiske webshop.

Altien hjemmesiden er svært at forstå hvad der blvier solgt, men som domænet antyder er det vel bare alt mellem himmel og jord.

Men synes klart sex-shoppen er den stærke af de 2, og med alle de produkter, er der god basis for at lave god SEO.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)