Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma til mødebooking

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle... 

Jeg er igang med at starte et reklamebureau hvor jeg skal sælge annoncer til virksomheder som har interesser inden for turisme. Jeg vil gerne høre om der er nogle herinde der har erfaringer med et firma, som kan levere møder. Jeg vil gerne have et møde hvor jeg betaler en fast pris pr. møde. 

Er der nogle af jer, som har nogle gode råd og nogle særlige ting man skal være opmærksomme på når man skal hyre et mødebooker firma.  

Fra Nærum
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Connection Management A/S Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Schua123

Først og fremmest spændende, glæder mig til at høre mere om ideen!

Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvorfor det er du gerne vil have andre til at booke møderne frem for dig selv? Her hos Connection Management har vi lagt mærke til at hvis vi selv booker vores egne møder får vi den bedste kvalitet og faktisk også en rigtig god energi.

Dvs. at Alle som holder møder her i huset også selv har booket dem, og det er sådan at det faktisk er alle som sælger men også dem som levere som booker møder. Nu skal det siges at vi også underviser i mødebooking og salg, så vi har selvfølgelig erfaringen, men det handler kun om teknik og fokus, som oftest kan læres på max en dag!

Husk det eneste du skal er faktisk at booke et møde, du skal jo ikke gøre andet!

Personligt kan jeg godt anbefale dk.linkedin.com/pub/lasse-r-birk-53-66-18-00/21/191/252 som mødebooker!

Håber du kan bruge det jeg skriver til noget?

De bedste hilsener og god dag.

Michall Helmbæk

Marketingansvarlig

Connection Management A/S

Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej !

JEg har stor erfaring med at booke møder og har mit eget firma. 

SKriv lige mere info om opgaven på or@slothinvest.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)