Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange ideer...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla.

Jeg smider lige en PB

Natasha

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en Pb, håber du kan bruge det til noget

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla!

Jeg genkender den tilstand kun alt for godt, jeg bevæger mig lidt i et forfatterforum også, hvor det bestemt ikke er et særsyn at folk får flere ideer end får dem skrevet. En af mine venner derinde har denne lille sjove ting at han ser sine ideer som patienter i et venteværelse, her får du lige hans blogindlæg om det Smile Jeg synes det er genialt og jeg gør det samme, hvis jeg føler mig for overvældet med ideer, hvilket jo kun er skønt! Især når man har lært at håndtere det. Smile

http://skrivekrampen.blogspot.dk/2009/09/forfatterreceptionen-ideer-tag-plads.html

Håber du eller andre kan få brug af denne lille måde at klare idestormenes prøvelserWink

VH MajbrittKH

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla:)

Jeg lider af samme "sygdom" som dig, og jeg er også bosiddende i Kolding, så du må lige sende en PB, hvis du vil samarbejde om noget:)

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er rart at vide man ikke er den eneste, som har det sådan og mange tak for alle pb jeg har fået. Undskyld hvis jeg ikke når at få svaret tilbage på dem.
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla,

Kan se der allerede er kommet en masse gode svar. 

Jeg har altid en kladebog med mig, den ligger i tasken og hvis jeg ikke har min taske med bruger jeg min telefon, men få skrevet alle dine ideer ned i et kladdehæfter eller lignende. Hvis du gør det får du nemlig ideerne ud af hovedet og kan bedre koncentrere dig om en ting af gangen. Når du så kigger tilbage på dine ideer nogle dage, uger eller måneder efter, vil du højst sandsynligt synes at over 90% af dem er dårlige eller ubrugelige. Det virker for mig i hvert fald :)

Og ja tal med nogen om det er en rigtig god idé, du skal være velkommen til at kontakte mig lkh@ulstrup-kjaer.com, vil gerne give feedback på nogen af dine ideer.

Mvh

Lasse

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla

Jeg vil meget gerne være sparringspartner for dig, skriv en mail til p.gundestrup@hotmail.com. Jeg har også selv brug for sparring, fra en jeg kan stole på.

Mvh

Peder

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)