Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøg på web-shop men kun enkelte køb !

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Henrik,

Jeg har ikke læst de forrige indlæg 100% igennem, så det kan være at der bliver enkelte gentagelser i det her indlæg. Men jeg vil da forsøge at fortælle dig hvad jeg synes er problemet med din side.

  1. Venstre top
    Når jeg kommer ind på din side, så kan jeg se noget i venstre top. Det står noget med "Google shop ...." - Det ville jeg helt klart fjerne hvis jeg var dig, da det virker forstyrrende og irriterende at man ikke kan se hvad det er der står, og om det er noget man reelt set skal bruge til noget.

  2. Engelske ord
    Noget af det første jeg lagde mærke til på din (danske) shop, var nogle af de engelske ord. "You are here: Home", Register, Sign, Sale osv. Alle disse ord bør laves om til dansk.

  3. Sommerfuglelogoet
    Dit logo er stort og det er slet ikke placeret på en brugervenlig måde. Der er så meget plads og rum omkring logoet, at det er komplet spild af plads. Hvis vi kombinere sommerfuglelogoet, med det kæmpe røde banner nedenunder, så får vi rent faktisk en hel side fyldt ud - kun med ingenting - derefter skal man scrolle for overhovedet at komme til noget relevant.

  4. Dine billeder/tilbud er i super ringe kvalitet
    Når man kigger på de billeder du selv har sat ind, så er kvaliteten uovertruffen ringe. Jeg snakker blandt andet om disse:
    - Billede 1
    - Billede 2

  5. Forsiden generelt
    Din forside generelt, er meget rodet. Der er mange forstyrrende elementer som eksempelvis de 3 scrollere, der viser henholdsvis "kategorier, Best sellers og Seneste Produkter".

  6. Under produkt
    Når man kigger på et produkt - jeg kigger i det her tilfælde på denne - Så virker siden faktisk ret overskuelig, men bliver ret uoverskuelig når man begynder at læse, skal se billeder osv.

    - Farve (Please select)
    - Størrelse (Please select)
    - Product Categories (Lav det om til dansk)
    - Related Products (dansk..)

  7. Læg i kurv-knap
    Denne knap virker ikke endvidere tiltrækkende, idet jeg slet ikke kan se hvad der egentlig står.


  8. Smålighed ved zoom af billeder
    Her kommer jeg nok til at virke ret smålig, men mange bække små gør en stor å. Når jeg skal zoome på produktbillederne, så kræver det rent faktisk at jeg klikker på det billede jeg vil zoome - herefter skal jeg så køre musen over billedet, som nu er i den øverste ramme.

  9. Loader ved Tilføj til indkøbsl"
    Her tillader jeg mig at være lidt grov. Den loader man får stukket i hovedet når man klikker på "Tilføj til indkøbsl" er ekstremt grim. Endvidere så står der "Opdatering" - der skulle måske stå "Giv os lige et par sekunder, så lægger vi lige varen i kurven for jer" - eller noget i den dur.

  10. Ved kassen
    Yep, så er jeg ved vejs ende med mit indkøb og vil gerne betale. Hvad jeg ved første øjekast ser, er simpelthen en kombination af dansk og engelsk.

    Leveringsland (Dansk)
    - Denmark (Engelsk)

    ..Total Price Before Shipping/Tax/Discount, Calculate, Next osv. - det skal simpelthen laves om!

  11. Nå! videre..
    Jeg vælger "Denmark" - trykker Calculate, hvorfor, det ved jeg ikke, for det så ikke ud til at det virkede. Jeg trykker herefter Next og..

  12. En side hvor jeg skal registrere mig..
    I min verden er det en dræber. Jeg HADER at skulle registrere mig online for at købe noget. Jeg kan godt se det smarte i det, hvis man er på en webshop der handler med tusindvis af forskellige varer, i forskellige nicher. På en niche-side der omhandler salg at silkebeklædning, så finder jeg det irrelevant og irriterende at skulle oprette mig som bruger, for at i vil have mine penge.

    Det bør være så EKSTREMT simpelt. Man bør simpelthen bare komme til en side, hvor der står at man skal oplyse navn, email, telefonnummer, adresse postnummer og by, hvorefter man kan indtaste sine kortoplysninger.

  13. Forvirrende!
    Nu er jeg en kompetent bruger af nettet, og for mig ligner det at der slet ikke er lagt nogen som helst tanker i projektet. Tager vi noget så simpelt som det her: "Fields marked with an asterisk must be filled in." - hvis ikke at jeg ikke vidste at det var den der lille stjerne, så måtte jeg jo til at bruge Google Translate eller en anden ordbog for at kunne finde ud af det - småting som disse er jo ekstremt vigtige at få på sin plads.

  14. Terms and conditions
    Først og fremmest, skal det naturligvis laves om til dansk. Dernæst, så ville jeg nok lige kigge min side igennem, for den viser ikke Æ, Ø og Å, hvilket jo næsten gør teksten ulæselig for den almene bruger. Jeg snakker om denne tekst (terms and conditions).

  15. Hvor fandt jeg jer?
    Bare lige en detalje.. Jeg ved selvfølgelig godt hvad der menes med denne, men jeg må erkende at min logik spillede mig et puds, da jeg så det. "Mund til mund", "Annoncering", "Internet" eller "Eksisterende kunde".

    I min verden er det logik for burhøns at jeg landede på jeres webshop via internettet :)

  16. Betaling..
    Jeg ved ikke hvordan denne foregår, da jeg simpelthen nægter at oprette mig som bruger.

  17. Fjern dine links til 404-sider..
    - Denne her blandt andet

Overordnet set..

Jeg forstår godt at du ikke sælger ret meget. Der er så mange ting der er galt, som virker forstyrrende for den pågældende køber, at det simpelthen resultere i et tabt salg. Jeg kunne formentlig, hvis jeg gik grundigere til værks, finde 10 punkter mere at smide på, men 17 punkter indtil videre, som virker forvirrende og irriterende på mig, må være rigeligt til at starte med.

Mange af tingene er møghamrende simple at komme i gang med. F.eks oversættelsen af diverse ting. Folk kan godt lide at blive informeret om hvad det er de rent faktisk skal. Altså - nogle steder i processen, der tænker man jo lidt.. er jeg stadig i gang med at købe, eller hvad sker der?

Nå.. Det var vist det fra mig af lige nu.

God mandag derude.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Du har i forvejen fået den del kritik for din side, dog syntes jeg at det er konstruktiv og på sin plads.

Man kan godt arbejde så meget med noget at man ikke forstår hvorfor alle andre ikke syntes det er lige så fantastisk som en selv.

Gennemgribende er siden kun halv færdig, men det er heller ikke en særligt flot / Pro side hvis den blev færdigt.

Jeg ville nok hvis det stod til mig, sætte en helt ny butik op til dig, i et helt andet layout som ikke leder tanken hen på erotik. Du er velkommen til at kontakte mig hvis det er noget vi skal se videre på :)

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke nærlæst de andres svar, men en lille ting som at kunne se prisen på varen uden at klikke sig ind på den, gør en kæmpe fordel. Jeg ville ikke give at gå ind på hver eneste vare for at se prisen; Jeg vil sortere de varer, jeg synes er for dyre fra, allerede inden jeg går ind på produktsiden. 

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra 8722 Hedensted
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Silky-Dream Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alle de konstruktive svar, dog har jeg aldrig tænkt på min side kunne henledes til noget erotisk !

Jeg købte wp-tema yourflexishop og har derefter opsat den som de har beskrevet og inden for de rammer som kunne lade sig gøre. Jeg blev faktisk anbefalet af en wp nørd at købe dette tema og efter at have læst alle jeres svar var dette åbenbart helt forkert. Spild af penge og 6 mdr. arbejde -.-

Jeg har faktisk forsøgt at ændre mange af de ting du nævner Morten men dette tema har ikke været særligt nemt at arbejde med. Vores butik skal være en eksklusiv niece butik og ikke ligne alle andres og jeg gik efter at få et så simpelt og elegant look som muligt.

Tak igen for jeres svar og nu er det tid til at arbejde med min, som i udtrykker det "halv færdige web-shop" fortsat en god dag til alle i hårdarbejdende folk.

Mvh/Anette

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Oscommerce, som også er gratis og lige til at sætte op :)
 

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)