Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Winfinans DT

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Kaagaard Bogføring Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ER der nogen der har erfaring med Winfinans DT - regnskabsprogram med advokatodul ?

Jeg kan ikke få tilsvar til at stemme med bank konti..  

Jeg har nu i flere dage prøvet at komme i kontakt med deres support, som vist ikke er eksistrende.

Idag fik jeg så en mail  fra dem at de kun giver support via mail,  men det er ikke så nemt, når man har mange forskellige problemstillinger og generelt bare mangler noget vejledning.

Andre der har haft problemer med dette ???

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Jeg kender ikke til Winfinans.

2. Bogfører din kunde/advokaten selv fakturaer?

3. Hvis du kan sig ja til 2 så gå tilbage til sidste dag hvor tilsvar og bank stemte og søg fremefter.

Der kan da ikke være tale om så mange dage, da I vel stort set afstemmer dette dagligt?

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Fra  [MVS]® Hosting ApS Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

MVS Hosting ApS og MVS Administration ApS er eksperter i Winfinans og vil med glæde yde dig den nødvendig support. MVS Hosting ApS har erfaring med at udleje Winfinans DT med advokatmodul og MVS Administration ApS har som bogholder for et advokatfirma erfaring med at anvende modulet. Vi kan træffes på tlf. 70 225 775 og er til at få fat i. Hvis vi er skulle være optaget, så læg en besked eller send en mail. Jeg lover at vi RINGER tilbage.

Med venlig hilsen

Jacob Walsøe
Winfinans Ekspert

MVS Administration ApS & MVS Hosting ApS
Se evt. mere på http://mvs.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)