Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Logo til Virksomhed !!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino jeg er ved af starte mit eget tøj mærke ved navn NewAge. Vi kan bare ikke finde ud af hvad vores logo skal være og bedstå af. Håbet af nogle her inde hade noget erfaring med af laver fede logoer. Som sagt hedder vores mærke NewAge og det er et hipster mærke så vores mærke må meget gerne skille sig ud fra alt andet der er lave men på samme tid også passe nogle lunde til vores navn. :D    

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit logo skal jo helst afspejle det du laver, det vil sige jeres tøj, så hvad udståler jeres tøj? Du skriver heller ikke noget om det er noget du forventer at få gratis eller noget som helst, så jeg tror ikke du skal regne med, at nogen seriøse svar, før du tager dig tid til at skrive et uddybende indlægWink

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har erfaring med at udvikle logoer – og har også arbejdet i tøjbranchen, hvor jeg blandt andet har designet hangtags, labels osv.

Så jeg kan godt hjælpe jer :) I kan læse mere om mig her: http://skindstad.dk

Send mig en mail eller giv mig et kald, hvis I er interesseret i en snak:)

Mvh Bettina

Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som noget jeg er Interesseret i. Men vil lige høre vis jeg nu overhovedet ikke andre hvad logoet skal være kan du så også hjælp os med hvad det skal være og sådan. ;D  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)