Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mcafee

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste år tegnede jeg et antivirus abbonnement hos ovennævnte firma, men har imellem tiden fundet en share ware løsning som jeg vil prøve istedet.

Igår fik jeg så bare en mail med at de automatisk har hævet/fornyet mit abbonnement for at år mere. Det er jeg jo ikke interesseret i, så jeg skrev til den mailadresse der blev beskrevet som den rigtige i mailen. Idag kom et svar tilbage om at de ikke svarede på mailen, men at jeg skulle kontakte dem et andet sted. Nu har jeg så forsøgt at ringe, skrive og kommunikere på alle numre, mails og kanaler som ligger på deres site.
Hvordan slipper jeg af med dem? De skriver at jeg har 60 dages returret!
Nogen der kender et dansk supportnummer?
 
Det drejer sig om 100 dollars, så det er da noget at spare!
 
Håber på hjælp
 
UHDSEN
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kender et supportnummer?

Sidste udvej bliver at trække betalingen tilbage, men det ville jo være fint bare at annullere abbonnementet, men det virker til at være umuligt.
 
Kristian
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra CVR.dk:

MCAFEE DENMARK ApS
Pnr: 1005210093
Startdato: 01.07.1999
Ophørsdato:
Adresse: Lautruphøj 1
2750 Ballerup
Telefon: 70277277
Fax: 44209890

Fra Mcafee.dk
Support ydes udelukkende til kunder der har købt licens eller support aftale hos Ementor.
Licens nummer skal oplyses ved al kontakt

Telefon +45 8740 7230
Telefon (gratis) 8081 5660 (virker ikke fra udlandet eller mobiltelefoner)
Fax +45 8678 5555
E-mail mcafee_support@ementor.dk
Adresse Ementor
Att: McAfee Gruppen
Olof Palmes Allé 44
8200 Århus N
Åbningstider Mandag-torsdag: 8.30 - 16.30
Fredag: 8.30 - 15.30

Hvis du har købt det i US dollar, så skal du jo huske at oplyse dette til SKAT da du har købt fra et US site og dermed uden for EU.
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
mht. shareware, så har jeg selv både prøvet McAfee (med abbonnement) og shareware programmet AVG antivirus fra Grisoft. Jeg er fuldt ud tilfreds med AVG. Det eneste lille ''men''der er ved AVG er at man får påhæftet en ''tagline'' på sine mails, hvor der står noget med "outgoing message is tested by AVG...etc.".
www.download.com er fuld af gode shareware programmer.

Men det er åbentbart moderne i disse tider at ''spamme'' sine kunders e-mails med sit reklamebudskab. (Tag den, Martin T og SpamFighter)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)