Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop med masser af HITS men ingen salg :(

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Må desværre give nogle af de andre herinde ret. Hvis i går efter det eksklusive så må i også indrette hjemmesiden derefter!

Det ligner at i er havnet midt imellem eksklusivt (priser og produkt) og mainstream (minimalistisk, overskueligt og forsøg på at ramme mange)????

I må vælge side, enten gå eksklusiv og smække de bedste billeder øverst i bunken og gøre siden eksklusiv ELLER gå mainstream sænke priserne og få et langt større udvalg!

Jeg tror jeres besøgende bliver forvirrede oo ikke finder hvad de forventer? Som flere aminoer nævner havde de regnet med et mainstream og billigt udvalg? Få styr på jeres målgruppe, så skal salgene nok komme!

Håber i kunne bruge det til noget!

vh

C-Cnsult

studerer pt innovation 

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  kbh | m Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind for svar, som nok er meget rammende.

Vi mener selv at Graphic Posters ikke er til at gå fejl i Byen af, men jeg kan også se på mange af de søgeord der bliver brugt, at folk leder efter mainstream poster som Harry Potter osv. :!

For at ændre sitet lidt kan jeg måske lave en bedre Title og Description til Google.

Tage billeder af tingene i Ramme og gøre det mere kunstagtigt?

Give hjemmesiden et mere kunstnerisetisk touch..

Alternativt skal jeg udnytte den gode SEO jeg allereed har skabt, og begynde på at sælge Harry Potter plakater :)

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altid rette undervejs, men sælg ikke dine dromme og hvad du brænder for!

Tror du hælder mest mod det kunstneriske og synes du skal arbejde videre med det! Giv det tid, det er de færreste der får succes fra dag et!

vh og god vind med projektet!

C-Consult

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke nødvendigvis prisen er forkert, jeg giver gerne mellem 200-300 kroner for en plakat.

Jeg synes også designet er fint og simpelt.

Udvalget siger mig dog ikke så meget, det er lidt for 'artsy' til mig. Så det kan måske skyldes at den trafik der kommer ind er den forkerte til jeres udvalg.

Hvor kommer jeres trafik fra?

Og hvis i vil bygge brand på at sælge dansk grafisk design, så synes jeg ikke at i får det kommunikeret ordentlig ud.

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias

Her hjemme er det min kone som står for indkøb af det som skal hænge på væggene. Hun er specielt glad for at købe ting når vi er ude og rejse. Den betragtning jeg har er baseret på hendes måde at købe kunst på.

For hende (og for mange andre tror jeg) er at købe kunst ikke kun at man køber et pænt billede. Det er også hvem man køber den af. Hvem har lavet det.

Hvis man sammenligner jeres hjemmeside http://www.graphicpostershop.com med denne http://www.kkrogh.dk/graphic-prints.html så er forskellen at den sidste har en navngiven kunstner (aner ikke hvem hun er. men det er ligemeget). Jeg mener alligevel at det giver http://www.kkrogh.dk/graphic-prints.html mere troværdighed. 

Når man slår op på jeres hjemmeside "About" så står det "All posters is designed in-house by our Graphic designers." Det er meget anonymt og lidt kryptisk. Så få ansigt og navn på jeres designers på siden.

Den anden ting med kunst tror jeg at det stadig er en ret fysisk forretning (med mindre man har et kendt navn i kunstverden). Man vil gerne fysisk se hvad man køber. At man gerne vil se hvad man køber bliver ekstra vigtigt hvis det er en dyrere/premium type vare/plakat/kunstværk. Derfor er jeg meget i tvivl om jeres premium strategi vil virke on-line. Det faktum at I ikke har solgt noget, men har visninger, burde få jer til at revurdere strategien. Hvis man ikke sælger noget, har man ikke nogen forretning...

/Bengt


Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Gode plakater koster. Jeg er helt enig med dig, og jeg synes dit design fungerer rigtig godt, når man tager i betragtning hvilket segment jeg tror du sigter efter. Umiddelbart kan jeg forestille mig at du gerne vil henvende dig til dem der forstår at en plakat kan være ligeså meget et kunstværk som alt andet kunst. Er du sikker på du har målrettet din markedsføring rigtigt?

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  kbh | m Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus tak lidt positivt.

mener du kommunikationsmæssigt, eller markedsføringsmæssigt?

Der er altid svært at targete gennem adwords, men i og med vi targeter flere lande kan vi ligge os på  mere specifikke søgeord, da søgedensitete er større.

Vi vil helst ikke betegne os som kunst, lige som kkrog går efter.
Vi mener desuden ikke man nogensinde kan kalde digitale designede plakater for 'kunst' og slet ikke når der er plakattryk.

Derfor går vi efter graphic og illustrationer.

@Kasper Grubbe

Tak for feedback.

Er måske noget vi skal tænke over ifht til det danske brand. Vores opfattelse er dog at dansk design er efterrtragtet i Europa og resten af verden.
Trafikken kommer fra adwords, organisk søgninger og facebook

@bengt

tak for indspark. Som jeg også skriver synes jeg det er svært at betegne vores digitale design som kunst.
Tror muligvis jeg ahr en forestilling at der ude i Europa er et segment med folk som mig, som gerne vil dekorere deres lejlighed, værelser, kontor, med unikke, inspirerende grafiske plakater.

Det sidste jeg vil ud i er mainstream plakater som 'A girl in Paris' eller andet popart.. 

Vi har snakket meget om at det er svært at Brande sig, når man targeter HELE Europa, hvor der bor 700 mio mennesker.
Måske et netværkssalg, med genkendelsen er kunstneren er nemmere når man holder sig inde for danmarks grænser? 

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Soft-C Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke umiddelbart tydeligt hvad der sælges....

Dertil syntes jeg at priserne er i den høje ende....

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må også give ret i at mit første indtryk er hvad f... er det her... Jeg kan sagtens se tanken bag det, når jeg lige klikker mig lidt rundt. Men var det ikke fordi jeg skulle give en vurdering, så var jeg klikket væk fra siden igen i løbet af 2 sekunder. Folk danner sig et indtryk af din side og hvad den handler om på under 1 sekund - det er altså vigtigt at folk med det samme tænker: "Ah, her kan jeg købe en lækker plakat." Så jeg ville gøre jeres priser meget tydeligere med en grøn farve eller lignende - jeg ved at det nok går imod jeres tanker om et fancy minimalistisk design der matcher jeres plakater - men hey... i skal jo også sælge noget!

\Mikkel

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)