Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kritisk respons

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Annisse
Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

http://havefesten.com/ 

Hej aminoer :) 

Har lige offentliggjordt mit website, og kunne i den forbindelse godt tænkte mig at høre hvad i mener om siden, som den ser ud indtil videre.. 

Kom gerne med med både kritisk og positiv respons. 

Venlig Hilsen Mathias 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Din tekst ligner ikke rigtig tekst, men bare en masse sætninger. Det er fordi du har for stor linieafstand.

Du har et semikolon i den første tekstlinie? Det skal være et kolon! Det ville være godt hvis de efterfølgende punkter var stillet op i en liste uden kommaer.

Siden er næsten for enkel og billedet på forsiden er alt for hjemmeproduceret. Find et professionelt billede og brug det i stedet for.

Ellers en god idé med telt til en rask havefest.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg er enig med ovenstående.

Derudover tror jeg også, at du skal se på farvekombinationerne på hjemmesiden. Dine footerlinks falder i med baggrunden, og det er ikke alt for behageligt at skulle læse mange tekster i den skriftfarve på den baggrund. Leg lidt med det :)

Fra Annisse
Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tips :)

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Udover hvad der allerede er skrevet, så sørg for at få læst korrektur på din side. Det er rigtig mange stavefejl på siden, så sørg for at få en til at gennemlæse den for dig, og rette de fejl der er.

På din booking side oplyser du kun en email-adresse, men inde på din kontakt side oplyser du også tlf-nr. Kan man ikke ringe til dig for at booke et telt?

Siden virker i mine øjne ikke specielt tillidsvækkende, da den fremstår hjemmegjort. Vi har selv netop åbnet en webshop, hvor vi har brugt et CMS leveret af www.bricksite.com som jeg gerne vil anbefale, da det er utroligt let at gå igang med.Til dit behov, tror jeg i første omgang du kan nøjes med deres gratis-løsning, ellers har du mulighed for efterhånden at tilføje moduler efter behov.

Du kan også prøve at kigge på min side, så giver det dig en idé om hvad man kan lave, ellers findes der masser af eksempler på bricksites egen side.

Mvh
Anders

www.frksmilla.dk  

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tank var er dette et blog.
Da det ikke virker som om hjemmesiden virker som en virksomhed.
Jeg synes at der er meget der skal ændres.
Bagrunden spiller slet ikke med den grønne farvede tekst.
Det hele virker for firekantet.
Det ene store billede på forsiden med en masse tekst, få siden til at ligne en blog eller "se min camping tur side".

Jeg tænker med det samme at outsource dit webdesign, for det bare ikke holdbart.
Da hjemmesiden ligner noget der er smækket sammen i løbet af ingen tid.
Jeg tvivler på at kunderne vil tage hjemmesiden og for den sag skyld dit firma seriøs.
Hvis ikke hjemmesiden er professionel så er firmaet nok hellere ikke professionel.
Om det så er en virksomhed til en ekstra B indkomst, så vil kunderne stadig gerne have en professionel side.

Jeg håber at du kan bruge min respons til noget.
Tonen skal ikke lyde som en sur gammel mand, men mere som det kan gøres meget bedre med en masse arbejdskræft.
:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)