Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til Apple løsning virksomhed!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du ride med på Apple bølgen?

Der er ingen tvivl om at Apple produkter er et hit som de fleste elsker bortset for de få der elsker at hade dem, der er utrolige mange spændende muligheder indenfor denne branche såsom Netbutik, fysisk butik/værksted, support af firmaer og private mm. og dem der gøre det rigtigt har det rigtigt godt!

Jeg er en certificeret Apple tekniker, med mange års erfaring af reparationer af alle Apple produkter og kan tilbyde reparationer af alle Mac computere både software, hardware, iPhone, iPad mm..

Som mange herinde har jeg fået nok i at være ansat og vil forfølge min drøm som selvstændig og hørte at Amino skulle være det bedste forum for dette.

Jeg leder efter en partner der har solid erfaring med at drive en virksomhed, har vilje, tid og resourcer til at investere i virksomheden på samme niveau som mig.

Glæder mig til at høre fra dig/jer!

PS: Virksomheden skal drives i hovedstadsområde.

Tilmeldt 23. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Davis, jeg søger også en partner men er ikke ekspert i det tekniske men har gode kundekontakter og leverandører og har et godt koncept som skal udføres. Mangler en som dig skriv til mig erhverv2011@gmail.com

Tilmeldt 30. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej davis

Jeg har overvejet det samme, men er ikke parat til at skippe lønmodtagerlivet 100% endnu. Jeg vil dog gerne i gang og min tid er meget fleksibel.
Jeg er også certificeret "ACTC, ACSP, ACA".

Jeg har været i mediebranchen i 20 år og har drevet (egen) virksomhed i snart 10 år, dog uden ansatte.

Jeg kunne da godt tænke mig atvide lidt mere om de forestillinger du har til et evt. fremtidigt samarbejde.

mvh.

Nicolai Thomsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)