Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører søges til produktion af boligtekstiler - gerne fra Europa

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg overvejer at starte webshop med eget design på boligtekstiler, så som sengesæt, håndklæder, duge mm.

Er der nogen der kan anbefale eller kender seriøse fabrikker i fx. Portugal, som vil kunne tage imod ordre på max. 200-300 stk. af gangen? Som udgangspunkt har jeg tænkt mig at importere fra Europa grundet den kortere leveringstid, men gode leverandører fra fjernøsten vil måske også være en mulighed.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh

Mathilde

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathilde. 

Hvis du køber dine varer i EU, slipper du i hvert fald for at blive import-registreret :-)

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med at finde den ideelle fabrik i Kina. Helt konkret vil vi matche dine produktionsønsker med en fabrik og besøge fabrikken i dit sted. Vi besøger også fabrikkerne for at verificere deres produktionsforhold og arbejdsvilkår, således at du kan producere med ro i sindet. Helt konkret forlanger vi at fabrikkerne overholder vores CSR-standard (som du kan læse mere om på vores hjemmeside: www.bricpro.com). 

Vi har arbejdet med et par andre opstartsvirksomheder og har en klar ide om hvilke problemstillinger der er væsentlige at overkomme i opstartsfasen. Vores koncept bygger derfor på at give dig et klart indblik i dit fabriksvalg før du vælger at outsource, således at alt flasker sig under din første produktion. 

Jeg kan kontaktes på mads@bricpro.com hvis du er interesseret.

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)