Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Socialt medie for spejdere, hvordan får jeg folk til at bruge det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min ven og jeg har lige oprettet det sociale medie for spejdere: http://scoutz.dk. 

Vi har på 3 dage fået 250 brugere, men det er slet ikke nok, og 100 af dem har kun været online en gang. 

Men hvordan får jeg folk til at bruge det og inviterer deres venner så det bliver stort?

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får lige en anderledes form for feedback. Det er feedback på selve funktionerne på dit site.

Knapperne nederst i venstre hjørne til sociale medier, virker ikke. Måske en idé at fjerne dem som ikke virker, eller få dem til det :)

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Det er ikke helt til at sige, man kan jo ikke få lov at se hvad der gemmer sig derinde, hvilket er nok til at jeg, som tidligere spejder, ikke rigtig ville gide at have besværet med det.

Måske det ikke skal være helt så lukket, så man får en forsmag på, hvad der gemmer sig derinde. Eller også kan man se det hele, det er bare ikke ret meget? Der skal ske en voldsom bunke for at få folk til at gide, og det kræver nok at du selv sætter gang i gaden til at starte med.

Tag fat i organisationen og spørg om i må reklamerer for det i bladene. Du siger ikke noget om hvilken spejderting du er, men de fleste har da nogle kredsblade og den slags.

Spejdersport, eller andre der sælger spejder/friluftsudstyr, er måske med på idéen, hvis der ellers gemmer sig noget sjovt inde bag forsiden.

Held og lykke med det.

Natasha

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holm:
Knapperne nederst i venstre hjørne til sociale medier, virker ikke. Måske en idé at fjerne dem som ikke virker, eller få dem til det :)

Det var jeg ikke klar over, tak! :D

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Natasha:
Måske det ikke skal være helt så lukket, så man får en forsmag på, hvad der gemmer sig derinde. Eller også kan man se det hele, det er bare ikke ret meget? Der skal ske en voldsom bunke for at få folk til at gide, og det kræver nok at du selv sætter gang i gaden til at starte med.

Har åbnet for nogle flere ting nu, virker det mere indbydende nu? :D

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Uden at have klikket vildt meget rundt, vil jeg sige at det ihvertfald var en helt anden oplevelse at åbne din side nu. Man kan se at der er liv.

Jeg kigger lige på den lidt senere. Jeg tænker, kun som on/off spejder, at konceptet som sådan holder hele vejen og kunne have ret meget potentiale.

Hvor mange andre sider er der, der tilbyder noget lignende?

Natasha

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha

Der er en international side der har under 400 danske brugere, og så er der nogle der arbejder på at lave et danske ligesom vore der vil være klar til sommer. Det er derfor at det er vigtigt at vi får markeret os nu så folk ikke vil skifte når det andet kommer, men bruge vores.

/Kasper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Kasper Frandsen:
Der er en international side der har under 400 danske brugere, og så er der nogle der arbejder på at lave et danske ligesom vore der vil være klar til sommer.

Du skal også være opmærksom på at KFUM-Spejderne, DDS og FDF alle har deres egne forums der bruges af deres medlemmer.

Held og lykke med projektet
/Brian 

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Du skal også være opmærksom på at KFUM-Spejderne, DDS og FDF alle har deres egne forums der bruges af deres medlemmer.

Det specielle ved vores er at det er for alle spejderkops og at det er så meget mere end et forum.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)