Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første webshop!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos! - De seneste par år har jeg været enorm meget aktiv her inde på Amino! - Og har fået hjælp, og jeg har nu åbnet min første webshop for en halv månedstid siden!

www.Billigenitter.dk        

Så har i linket, - Men mit problem er at jeg har haft FÅ* salg, og jeg syntes ikke selv det er overdrevet dyrt?

Jeg aner ikke noget om SEO, men jeg har fået en google adwords kupon (Aner dog ikke hvordan jeg skal bruge den??) 

Håber nogen vil hjælpe med lidt feedback o.s.v. Så jeg måske kan generere flere salg?

Bemærk! det er min første webshop, og har gjort hvad jeg kunne for at gøre det, godt!

- Men der sidder garanteret nogle ældre gnavpotter! - Men kom med det ;-)!

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder på arbejde, men kan da lige svare i min korte pause :)

Syntes selve designet er OK, dog syntes jeg ikke du bruger så meget bredde? - Altså bredden af siden er ikke bred nok, hvis det gav mening :)!


Mht, SEO, på en hel webshop, så ville jeg nok læse lidt om SEO før du hopper ud i selv at lave det.
Hvis du derimod køber SEO-hjælp, så tror jeg det bliver dyrere end du lige regner med :-)

Mht Adwords kupon'en så får du sikkert en pm, eller 10 med folk der er eksperter, og fuld respekt til dem :) - men nu er det jo "kun" en kupon som du skal få lidt ekstra trafik med, så der syntes jeg også du skal læse lidt om brugen af adwords :)

Google de to ord med lidt fleksibilitet :)

SEO

Adwords

Mine råd :)

Mvh Christoffer

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot første webshop du har fået dig.

 Hvis du allerede har fået salg (som du skriver) så er det da fantastisk på en halv måned som nyopstartet webshop. Jeg skulle i hvert fald selv vente længere.

 Jeg synes, der skal gøres noget ved facebook-linket i venstre side. Det ser lidt rodet ud efter min smag. Et facebook-ikon vil efter min mening se bedre ud. Du kan i samme ombæring med fordel lave en Google-Plus konto og evt. også Twitter. Det vil også generere noget SEO.

Og så synes jeg, du skal tjekke din "leveringsside". Teksten står rodet og der er ingen struktur. Det bør dog være nemt at rette.

Alt i alt er du sluppet rigtig godt fra din første webshop synes jeg :-)!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Tillykke med din første Webshop og dit første salg, det er både flot og hurtigt opnået!

Synes du skal tage et lille kig på handelsbetingelserne, og lige få grafikken finpudset, ellers rigtig fin shop!



Jeg har lige et lille spørgsmål: Hvordan tjener Ewire dig, er det noget du kan anbefale? 

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle! - Tusinde tak for jeres tid - Har kunne bruge alle jeres svar til noget! - Og har rettet / vil rette tingene med det samme!

- Angående Ewire, Så kan de klart anbefales, nu har jeg skrevet meget med dem, og de svare ca. med 1 dags mellemrum.

Deres gebyre er ret høje ( men altså ikke i forhold til de andre steder) - 1.10 kr. + 2,45 % - så vidt jeg husker, så da jeg lavede et salg fik jeg et gebyr på 3,30 kr. - Men det er jo udemærket!

- Så de kan fint anbefales :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigenitter leverer med PostDanmark. Leveringsprisen er 19 kroner, og indeholder porto, papir, konvulut, men meget ofte vil du opleve at den ikke engang dækker portoen

Kan jeg ikke få til at give mening?

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er at det koster 19 kroner (realativt billigt) - men hvis der så er 1 kunde hvor det måske kunkoster.. 11 kroner, så kan det være en kunde bliver utilfreds.

Men der er så tilgængæld også mange der koster 25 kroner at sende..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)