Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en webshop der kan sælge en Photoshop bog?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære shopejer, (..eller andre Aminoer)

Jeg har udgivet en flot Photoshop CS6 bog på dansk, skrevet af hollænderen Johan Kerver.

Sælger den selv via egne B2B kanaler - dvs egne medier, nyhedsbrev, egen shop osv. 

Men dette er en titel der også i høj grad henvender sig til private, som jeg i langt mindre grad (slet ikke) har fat i.

Så mit spørgsmål er, om der er nogen herinde der driver webshop, eller har en marketingplatform, der kunne tænkes at en sådan udgivelse var relevant for?

Jeg er både interesseret i at indgå samarbejde om formidling af salg (jeg fakturerer), direkte salg (du fakturerer). Og med forsendelse fra dig eller mig. Ligesom jeg er åben for særlige kampagner i kortere eller længere perioder.

Andre forslag til afsætning af denne bog er selvfølgelig også særdeles velkomne :-)

Bogen kan du se info om på: www.photoshopgrundbog.dk

Bedste hilsner,

Klavs Holm
Direktør
Medit Publishing
www.grafiskworkflow.dk

 

Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte forskellige gymnasier. Vores klasse havde problemer med at finde ud af at lærer det.


Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Nikolaj,

Vi har såmænd fint fat i skolerne via målrettede nyhedsbreve og officielle salgskanaler.

Hvis du selv mener at kunne påtage dig en opgave hører jeg gerne fra dig, ellers tak for din anbefaling.

Bedste hilsner

Klavs

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)