Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate programmer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogle som kender at affiliate program, hvor det er survey reklamer? :)

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

euroads.dk er næsten udelukkende survey reklamer

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

euroads vil ikke godkende mig :(

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået afvist stort set alle mine sites på euroads. Har efterhånden droppet dem fuldstændig, og holder mig til partner-ads. 

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Fra  EuroAds Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mads,

Vi to har vist nok talt sammen og der er ingen grund til at trække den samtale herinde.

Vi vil gerne åbne op for din adgang når du har et setup som er relevant for vores kampagner.

Det er korrekt at vi desværre er nødt til at afvise mange håbefulde ansøger som partnere.

Dette skyldes ikke manglende lyst. Det er blot et forsøg på at have relevante medier i hus som kan levere relevant trafik på vores kampagner.

@ Claus: Vi har pt. næsten 300 kampagner live og ud af dem er der under 15 surveys live!

@ Mads G: Mig bekendt har du et par godkendte konti hos os. Som nævnt er vi nødsaget til at sikre relevant trafik på vores kampagner og det kan man ikke ligefrem påstå dine medier hos os har lagt op til. Jeg tror partner-ads er meget mere egnet til dit setup - pøj pøj i fremtiden.

Til slut vil jeg blot sige at man altid er velkommen til at søge på ny hos os, hvis man har et nyt medie/ide.

God Påske derude. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Shayan Shojaei:
@ Claus: Vi har pt. næsten 300 kampagner live og ud af dem er der under 15 surveys live!

Jeg har selv 2 forskellige sider tilmeldt ved jer, men har ikke anvendt jer så meget. Bemærkede bare at i havde en stak, at jeg så skrev næsten kun Survey programmer, er måske lidt en overdrivelse, for i har meget andet godt. Dog er mit svar stadigvæk at Euroads har Survey programmer :)

God påske

MVH Claus Hansen

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Fra  EuroAds Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du helt ret i Claus.
Vi har faktisk nogen af de bedst fungerende surveys som vores publishere tjener gode penge på.

Desuden har vi sikret os at disse surveys følger markedsføringsloven, ved at have en tæt kontakt til FOM.

Derfor har vi også en masse tilfredse annoncører.

Du er velkommen til at prøver kræfter med dem.

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)