Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet iværksætter søger bank

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Fra  Borg Consult Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er lige startet som selvstændig.

Jeg har en konto i Danske Bank, som
jeg havde tænkt mig at bruge til at betale regninger fra og få mine kunder til at betale ind på.

Jeg talte med banken om, hvad de kunne tilbyde mig.
Jeg gik, at vide at de på nuværende tifspunkt ikke havde lyst til at lave forretninger med mig - både pga jeg var nystartet og fordi jeg ikke ville have mine private forrretninger hos dem.
Enden på det hele var, at de afviste mig og sagde, at jeg på ingen måde måtte bruge min konto til erhverv.
Jeg ikke ønsker at benytte mig af Danske Bank, hvis de ikke engang kan tilbyde mig en bankkonto - som jeg i øvrigt betaler for - til brug for mit firma.
Er der nogen af jer som har gode erfaringer med bank-forbindelser? Gerne nogen, der har erfaring med iværksættere.

Mvh Jørn Borg Nicolaisen

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørn,

Tillykke med din nye start.

Jeg må sige, at jeg er rystet over, at Danske Bank kan være så arrogante. Det er som om at folk med små indtægter og små erhverv rager dem en skid.

Det værste er, at deres navn jo giver indtryk af at favne bredt: Hele Danmarks bank etc.......Men det er i virkeligheden kun elitens bank! De skulle satame skamme sig, da dengang de startede var de små kunder og små erhverv velkomne og idag hvor de er ved muffen, så kan småkunderne bare skride eller betale de største gebyrer.

Jeg har ikke svar på dit spørgsmål, men svarede fordi jeg blev rasende over deres afvisning af dig.

God vind fremover!

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 110
Fra  FlexAir A/S Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørn,

Vi brugte også selv Danske Bank i starten - men blev træt at dem pga. deres indstilling og priser.

Ingen renter af indestående, til genglæd kostede netbank mv. 600 kroner i kvartalet mv.

Nå, men vi bruger i dag Spar Nord bank. De er flinke og kompentente og opsøgte os selv, fremlagde hvad de kunne tilbyde mv.

Så det har været en positiv oplevelse der i dag betyder at jeg tjener penge på min bank og ikke skal betale til dem.

God jagt!

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Fra  Borg Consult Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men mit indlæg var egentligt også kun tænkt som en kommentar, men man kunne jo altid se om man ikke kunne finde en løsning på det.
Jeg sad også med en underlig fornemmelse bagefter.
De sagde dog, at de gerne ville lave forretninger med mig, når mit firma var vokset i størrelse - øhh ja ?!?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)