Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken type "tapet" til huset?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg ved der er flere malere, og sikkert andre kloge håndværkere - måske endda også almindelige mennesker med lidt erfaring Smile

Vi skal til at købe hus og i den forbindelse have det gamle tapet ned, og nyt op. Jeg er i midlertidig blevet obs på at man også kan få filt og andet fint at klistre på væggen istedet for det almindelige tapet...

Vi ønsker en forholdsvis "ren" væg uden mønster, og bare i en hvid farve Smile

Hvordan får man i øvrigt det gamle tapet ned - kan man leje en "dampmaskine" af en art??

Alle gode råd er meget velkomne, håber nogen byder ind med deres erfaring Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Steffen !

Du er velkommen til at få råd og svar på dine gøremål, hos undertegnede.

Du kan gøre det telefonisk på tlf. 29 26 36 96. Er jeg ikke lige ved telefonen, så læg en besked på telefonsvareren. Eller send en mail info@raad-mal.dk

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi købte en dampmaskine. Prisforskellen på at leje og eje var for 4 år siden meget lille. Mener at det kostede 500 kr at leje og 650 kr for en ny.

Vh Jannie

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Du er velkommen og ringe til os for at få gode råd eller få et tilbud på maling.  Skal du bruge maling, filt eller andet har vi det til rigtig gode priser på vores hjemmeside www.kcaj.dk  Vores pris for 10 liter sigmatex 5 er 299, da vi købte et større restparti.

 

Vi levere i hele danmark.

 

mv

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)