Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fejlsøgning på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Nspire Webdesign Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Af frygt for at nogen vil antage dette spørgsmål som spam og reklame for min virksomhed må jeg hellere lige forklare mig.

Jeg har lavet en relativ ny hjemmeside for en webshop, som jeg både arbejder i og laver webshop for. Webshoppen har virket perfekt indtil for et par dage siden(mandag25/3), hvor salget er styrtdykket til omkring 1-10 procent. Jeg har selvfølgelig selv kigget efter i sømmene, men fandt ingen problemer med systemet. Jeg mistænker at besøgende kan have problemer med at tilføje varer til kurven eller lign, da det i statisktikkerne ser ud til at være der besøgende står af.

Kan nogen hjælpe mig med, at teste siden for problemer? Adressen er (Tinas Verden (uden mellemrum) punktum DK). På forhånd tusind tusind tak.

Jeg sletter gerne dette indlæg, hvis nogen opfatter det som spam.
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv oplevet noget lign. da lå svaret i at en konkurrent havde godt tilbud kørende eller at kunderne ikke var købsmodne på tidspunkt. Det kunne være pga. sidst på måneden, helligdag eller lign. Håber der blot er tale om en kort "død" periode for jer. Kan læse at du har testet om betalingen fungerer da du stadig har nogle, dog færre salg.

Hører gerne nærmere til hvad du finder frem til. God vind herfra :-).

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan umiddelbart ikke se nogen fejl på siden - men et par justeringer vil jeg da foreslå:

Få en "køb" knap ude på kategori-siden, hvor man kan se produkterne.

Få fremhævet "Læg i kurv" knappen - Gør den grøn, blå, orange... en eller anden farve som skiller sig ud.

Fjern den "tilmeld nyhedsbrev" popup, med mindre den VIRKELIG giver mange tilmeldinger. Gør det i stedet interessant at tilmelde dit nyhedsbrev - jeg har set flere steder, at man får 5-15% rabat på købet, hvis man samtidig tilmelder sig nyhedsbrev. Jeg overvejer selv noget lign. på min side.

God vind :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver salget er styrtdykket, hvad med besøgstallet, er det stabilt?

Hvis besøgstallet også er styrtdykket, så er det måske noget SEO mæssigt der spiller ind.

Hvor længe har din shop været online?

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Nspire Webdesign Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen har kørt siden 2007 med en stabil vækst. Hjemmesiden blev i december 2012 fornyet og har også ellers kørt problemfrit siden da. Ifølge google analytics ligger besøgstallet lige over middel de sidste par dage og afspejler ingen markant ændring. Ingen kunder ringer ind om problemer og alle jeg har fået til at teste siden melder tilbage at systemet virker perfekt når de prøver. Jeg har tidligere oplevet døde perioder, men maks en dag ad gangen og kun i lavsæson. Nu er der efterhånden gået tre dage og det skal siges at for vores varegruppe er det absolut højsæson lige nu. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)