Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du vælge mig som din webdesigner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I synes om min hjemmeside og mine priser. Er siden tiltalende? Er priserne? Hvis I ledte efter en webdesigner ville i så overveje mig ud fra hvad I har set på min side? Håber I gider hjælpe for jeg vil gerne rigtigt i gang med det her, så en smule feedback ville være rigtig rart :)

http://jeppesmith.dk

De bedste hilsner

Jeppe Smith

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Deign = Design

Kontakte formene må gerne være mere tydelige og jeg kan ikke klikke på dine tidligere projekter og føre mig til sidens adresse.
Det ville også være bedre i mine øjne, hvis din portfolio side er mere om projekterne, udfordringerne i det og eventuel succes historier for både kunden og dig.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

Pinligt med stavefejl, men det kan heldigvis rettes hurtigt. Jeg vil få kigget på det du skriver om min portfolio og formular.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes at du skal få en mail hvor der ikke står gmail bagefter. :)

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 157
Fra  Lunnsgård Handel Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

En hjemmeside som jeg gerne vil kigge på og bliver nysgerrig.

Har dog følgende feedback udfra mit besøg:
- ville hellere se eksemplerne på de hjemmesider du har lavet end et billede af dig (som er beskåret mærkeligt :-) ) - vis evt. dine referencer på forsiden og ikke kun en af gangen
- hvis du laver hjemmesider af høj kvalitet er det ikke et godt signal at der er noget på forsiden som ikke kan læses.."mit navn er...." - det kan selvfølgelig være min browser der er gal på den
- Der sker for lidt på den side der kommer først op..der skal jeg bladre ned...hvis jeg når så langt
- din opsætning på forsiden skærer noget af ordene...det ville jeg nødig have på min hjemmeside
- for mig virker den grå farve kedelig - men det er selvfølgelig et spørgsmål om smag

som konklusion på dit spørgsmål ville jeg vælge at søge videre efter en anden til at lave min hjemmeside - jeg bliver også lidt nervøs når ordet "fra kun" fremkommer...så bekymrer jeg mig om hvad mon prisen ender med. Jeg kan forstå du retter mod mindre virksomheder og dem der skal starte op - der er økonomi en væsentlig faktor.

Om du kan bruge mine inputs er op til dig....men fedt at du lægger det op og spørger efter meninger....dog burde du som udbyder af webdesign være den der vidste hvordan den skal kringles :-)

God vind

/Henrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)