Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkring skat i lille virksomhed m. omsætning under 50000 kr

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår det bare ikke, for jeg har ikke fået nogle skattekort eller noget som helst som indikere at jeg skal betale noget til skat. Det eneste jeg får er moms beskeder, som jeg så betaler

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

multorres:
Jeg forstår det bare ikke, for jeg har ikke fået nogle skattekort eller noget som helst som indikere at jeg skal betale noget til skat. Det eneste jeg får er moms beskeder, som jeg så betaler

Det var vist let sort snak - du får da ikke moms beskeder uden du har indberettet moms?

På samme sæt får du ikke skat med mindre du har korrekt selvangivet dit overskud i årsopgørelsen. Har du gjort det, så vil du i årsopgørelsen kunne se om du skal af med mere i skat for 2012 og om du får opkrævning eller om det bare trækkes i næste års (2014) skat

Overvej at tage en økonomimand ind til bare på et par timer at gennemgå alt - det kan gøres billigt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået penge tilbage i skat - så det er ikke mit spørgsmål. Men hvordan betaler jeg AM bidrag?:-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

multorres:
Men hvordan betaler jeg AM bidrag?:-)
ved at indtaste din korrekt fortjeneste i din årsopgørelse får du entet opkrævning eller et beløb overført til 2014-  hvad er det - undskyld - du ikke forstår - Du indtaster dit overskud og alt korrekt - og får ENTEN en opkrævning og hvis det er et mindre beløb - så OVERFØRES det som en ekstra skat for 2014 på din øvrige indtægt - AM bidrag indkræves helt som anden skat

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe

Du har fået mange gode svar, men hvis du trods disse har behov for personlig hjælp er du velkomment til at kontakte mig.

Mvh

Ulrik Rasmussen

www.ØkonomiEksperten.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)