Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Murer og tømrer til renovering af hus stuehus fra 1873 søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Murer med kendskab til kampesten søges til renovering af stuehus fra 1873 og tømrer til samme inkl. staldbygningner. Vi er ret fleksible ifht. til planlægning og du vil således sikkert kunne ligge vores projekt ind som fyld ifht. til andre projekter. 

Du/I har referencer for lignende arbejde.

Er du den/dem vi søger eller kender du dem? Så skriv meget gerne til mig for nærmere information.

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Fra  MF Byg & Renovering Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PB :)

Håber jeg hører fra dig.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Easyiso Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære John

Lyder som et interessant projekt du har. Jeg driver til daglig et Murer, Tømrer og Isoleringsfirma og har stor erfaring i netop Renovering af ældre ejendomme

Som syn og skønsmand har jeg også en del erfaring i hvordan det IKKE skal gøres. Da vi har stor succes for tiden kan udfordringen være tidspunkt for udførelse

Du skriver at der er mulighed for flexibilitet ift. dette. I kraft at mit medlemskab i Dansk Byggeri har jeg helt sikkert mulighed for at hjælpe dig med nogle gode kollegaer. Og som jeg læser det er du fra København og jeg er fra Fyn, så måske det var den rette løsning. Skriv mig gerne en PB med dine kontaktoplysninger, hvorefter jeg skal skabe kontakten til nogle dygtige og ærlige (og danske) håndværkere i Hovedstadsregionen. Ellers ønsker jeg dig held og lykke

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende med projektet. Skal du bruge en maler, så skriv, da jeg kan anvise nogle solide og billige nogle. Vil du male selv, så kan jeg finde en god pris å malingen. 

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Hej John

Jeg er selvstændig tømrermester og har stor erfaring med renovering af gamle ejendomme.
Bor selv i et hus fra 1812 som jeg har totalt renoveret.
I mit lokalområde er der en del gårde med heste, og der renoverer jeg hestebokse. Bindingsværk og hvad gamle gårde ellers kræver af istandsættelse.

Kunne godt tænke mig at vide hvor i landet du bor?

Vh. Tømrermester Julius kopp
Fra Haderslev
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare lige høre om du har snakket med nogle der kunne udføre opgaven, ellers burde jeg nok kunne klare opgaven!

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Axelen :

Murerarbejdet lyder spændende. Det er muligt at jeg kan bistå dig med det. Måske kan jeg give dig råd og vejledning.

Venlig hilsen

Samuel 

NB. kontakt mig på : danmarksea@gmail.com eller du kan ringe til mig på tlf. nr. 26366965

 

   

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Byggerisiden.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det oprindelige indlæg har et par måneder på bagen....

Men måske skulle du lave et par indlæg på:

http://www.byggerisiden.dk

hvis du savner håndværkere.

Der er forøvrigt også et ret godt indlæg angående fugning af kampesten Smile

venlig hilsen

Byggerisiden

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)