Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobzz.dk - Dansk Fiverr, holder det?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:

jeg syns du skal lave en funktion hvor folk tilbyder deres "grund evner" f.eks optage lyd, lave grafik, tage billeder etc. så man kan kontake brugerne og bestille en opgave. eller lave en sektion hvor man kan udbyde opgaver.

jeg skulle selv have taget nogle bestemte billeder af "random" personer, til et app design, og fandt aldrig et system hvor jeg kunne bestille en opgave. jo på freelancer.com, men der er mindsteprisen 30$ og det ville jeg ikke betale en teenager for at tage et par billeder af sig selv :)

jeg endte med at finde billeder hos mine facebook venner, og spørge om jeg måtte bruge dem :)

Den ide har er der flere der har foreslået og det bliver helt sikkert det næste sitet udvides med. Jeg tænker at folk skal kunne byde på de opgaver der udbydes og så kan køber selv vælge hvem der skal nappe opgaven.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Genialt godt gået! Nu skal det "bare" markedsføres?

- Thomas L.

 

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du skulle holde dig til en fast pris (50kr) som Fiverr også gør. 
så ved folk at det ikke koster så meget og tjekker måske siden oftere for små gigs.  

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg må også give kredit for tanken. Kan godt li´ at det er en tro kopi af Fiverr. Det er jo noget man kender :)

Fantastisk. Håber på positivt resultat

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Tilmeldt 19. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis i så bare leverer dem man betaler for så kunne det være en god ide

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Må ærligt indrømme af jeg er noget skuffet over at jeg efter 4 dage ikke har modtaget arbejdet, som jeg ellers havde betalt 80,- kr for. Nu må jeg blot vente i spænding på at se om mine penge bliver tilbageført eller ej.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)