Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsinket opdatering af statiske filer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Når jeg ændre noget i style.css filen går der måske 15 min før jeg kan se en ændring på min hjemmeside.. Hvordan kan det være? Jeg bruger filezilla og har hosting hos meebox..

Go søndag

Hilsen Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas :

Hej,

Når jeg ændre noget i style.css filen går der måske 15 min før jeg kan se en ændring på min hjemmeside.. Hvordan kan det være? Jeg bruger filezilla og har hosting hos meebox..

Go søndag

Hilsen Jonas

Min umiddelbare tanke er, at din hjemmeside caches. Hvis jeg var dig, ville jeg oprette en support ticket på problemet. For det dur jo ikke, man skal vente 15 minutter på en ændring slår igennem.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Ja, det lyder, som et cache-udfordring. Det kan være din hjemmesidemotor anvender cache og du skal nulstille din cache efter en opdatering. Alternativt kan/skal du slå cachen fra eller slette cachen i din browser.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde samme "problem". Jeg skrev til Meebox, og de bekræftede, at de har cache på deres webhoteller.

Det kunne de fjerne uden problemer, og så kom mine rettelser med det samme.

Så skriv til dem, de er jo så dejlige inde hos Meebox, at de svarer hurtigt, og udfører ændringen endnu hurtigere! :-)

Fra København S
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der styr på det! Det var cachen der skulle slås fra.. Skulle i tilfældigvis vide hvordan jeg flytter min menu titler i min header ud til venstre istedet for højre? Har været inde i style.css filen, men er i tvivl om hvor jeg retter det..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)