Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshops design hjælp!!! :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra MIdtjylland
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 44
Fra  BilligeHøretelefoner Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu kommet så langt at jeg er begyndt at designe min webshop

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke små effekter der gør at folk bliver lidt længere og ikke med det samme lukker den ned.

Når jeg mener små effekter mener jeg ting som et lille "LIKE" via facebook, så personens venner kan se han har liket siden :) i ved alle de små ting der gør man kan få lidt flere kunder. Hvilke ting gør at personen synes hjemmesiden ser troværdig ud :) ?

Vil være virkelig glad for noget hjælp :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alexander,

Tjek evt. Disse sites for inspiration:
http://dribbble.com og http://www.awwwards.com/

Vh nils
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, der er jo mange ting der gør at en hjemmeside ser troværdig ud - det er ikke den store kunst. Du skal nok hellere passe på med ting, der får din hjemmeside til at se utroværdig ud, hvis du kan følge mig :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Og for at folk bliver lidt længere og ikke lukker siden med det samme, ja, så kunne det evt. kræve at der var noget iøjefaldende.

Hvis du nu fortalte om din webshop ville det nok være noget lettere for os andre at komme med indputs...

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Har også spottet http://www.awwwards.com/ før - den er super fed. Har du set Peugeot's hjemmeside, hvor Paralax bliver brugt flittigt? :-)

/Morten

http://graphicnovel-hybrid4.peugeot.com/start.html

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra MIdtjylland
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 44
Fra  BilligeHøretelefoner Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak ledte lidt efter noget i den her stil hvor der nogle eksempler, mange tak :)

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk nu blot at søgemaskiner altså ikke læser flash og den slags særlig godt. Uden Google er der ikke meget forretning. Mine egne kunder kan godt lide overskueligt design. Sider der ikke får din macbook air til at blæse med 9000RPM pga. for meget tung grafik.

Google Analytics fortæller mig, at 90% af alle mine kunder aldrig kommer længere ned end ca. 7 cm på forsiden. Hvad betyder det for dig? Placer det dine kunder skal bruge indenfor de første 7cm. Placer tekst i bunden eller i siden ligesom f.eks. Zalando.dk har gjort det.

Helt og lykke med siden :)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra MIdtjylland
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 44
Fra  BilligeHøretelefoner Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Svenninggaard:

Google Analytics fortæller mig, at 90% af alle mine kunder aldrig kommer længere ned end ca. 7 cm på forsiden. Hvad betyder det for dig? Placer det dine kunder skal bruge indenfor de første 7cm. Placer tekst i bunden eller i siden ligesom f.eks. Zalando.dk har gjort det.

Se det er relevant viden :) det er akkurat sådan ting jeg leder efter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ej, sorry for at mine svar havde ramt ved siden af, tror bare det var mig der må have misforstået hvad du ledte efter :P

Fra MIdtjylland
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 44
Fra  BilligeHøretelefoner Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lea Sømod:

ej, sorry for at mine svar havde ramt ved siden af, tror bare det var mig der må have misforstået hvad du ledte efter :P

Du havde fat i noget :) manglede bare noget du kunne smide på bordet og sige "er det sådan noget her du leder efter?"

Lidt ligesom de link jeg har fået, de har allerede inspireret mig :) men ja, hvad skal der til for at folk bliver længere tid?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)