Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en Ny hjemmeside - Feedback -

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Det har taget 3 måneder, og der mangler stadig en del at blive tilføjet, og ellers bliver den løbende opdateret.

Håber i tager godt imod den og kom gerne med feedback pos/neg.

www.Hundenavne.info

Fra København S
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  workgear.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mojgan

Jeg synes den er utrolig flot! Har faktisk ikke noget negativt at sige om den :) Noget af det floteste jeg har set!

Måske:

Vi "hundepote" hunde - er lidt mærkelig i farver / valg. Nærmest et ekstra logo!

De bedste hilsner

Christian Kruuse - WorkGear.dk

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din feedback - bliver jo helt glad når du skriver der intet at sætte fingeren på :)

jaa jooo... mht. "Vi elsker hunde" med elsker som pote/hjerte formet, er ikke et logo som sådan, lavede det bare fordi jeg syntes der manglede lidt "farve" og tekst" måske jeg tog fejl ?

Men igen, den er trods alt ny, og siden vil løbende blive redigeret.

Men Tak for dine pæne ord - og DIN facebook "synes godt om" :P

Mojgan

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mojgan.

Pæn og frisk hjemmeside.

Jeg vil dog sige at logoet ser en lille smule mærkelig ud. Er logoet poten? eller hundehovedet i stedet for bogstavet o?

Jeg nævner det kun fordi der er lidt af et negativt modspil, forskellige farver, forskellige slags grafik og kvalitet. Et logo design skal helst være ensartet i en helhed.

Ellers en pæn hjemmeside :) Fortsat god påske

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København S
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  workgear.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak, man kunne jo håbe på det samme Skype-TongueOut

Bedste hilsner

Christian

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander  - Har tænkt tanken :) ser på det hen ad vejen, Logoet er Den grønne Pote. hundehovedet ville jeg bare have til at erstatte O'et i INFO.

Men tak for din feedback, er taget til eftertanke, tusind tak :)

Workgear - Nu har jeg ingen personlige facebook ? men kan man gøre det med min hundenavne.info profil ?

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Om man er bruger eller ej, vil det hele stadig være tilgængelig, men tænker måske fordelen kunne være en gratis download af et eller andet ?

og evt. en god idé til mit forum ?

Kom gerne med bud :)

Tak på forhånd.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt flot hjemmeside - overskuelig og enkel! 

Jeg synes dog, der er et eller andet i headeren, der ikke spiller 100%. Måske skulle man droppe det der, "Vi pote hunde" og rykke søgefunktionen ned til menuen? Blot et forslag.

\Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilslutter mig flokken - jeg synes virkelig det er en fin og gennemført hjemmeside.

Noget jeg går meget op i, er designet - og det kan man nærmest ikke pille ved. Jeg vil dog lige sige, at jeg ikke bryder mig om toppen af siden - altså din header. Det der ''Vi (pote) hunde'' bryder jeg mig bestemt ikke om - jeg synes du evt skulle fjerne det, og rykke søgefunktionen lidt længere ned.

Ellers, rigtig fed side - med massere af indhold :-).

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak til jer også , Mikkel og Casper for jeres feedback.

Vedrørende headeren, er der flere og mig self inkl. som synes det måske skal laves lidt om. mht. søgefunktionen og evt. fjerne "vi hjerte/pote hunde". Søgefunktionen, har jeg længe ville smide ned på mit widget område, men eftersom jeg synes der ville se "tomt" ud i headeren til højre undlod jeg det. Men tror nu alligevel jeg flytter den ned. Skal også lige have set på logoet og evt. fjerne hundehovedet som skulle erstatte O'et in INFO.

Tusind tak for jeres feedback endnu en gang, alle sammen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)