Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav eller ingen leveringsomkostninger

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

For en erhvervsaftale med post danmark, prisen afhænger af hvor mange pakker at du sender.

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Kronholm:
Er lidt forvirret nu. Er det DVS(Dansk Virksomheds Service) eller DSV(transportudbydere) vi skakker om nu?

Det er DSV - som i transport, kurer, og logistik www.dsv.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak.

Det er nu gjort.

Mvh Patrick

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mickey har nok ret. Seriøse webshops har nok split testet om de får mest fortjeneste i sidste ende på at have gratis fragt og forbedret konverteringsrate end at tage penge for fragten.
Derudover er det som andre siger muligt at få bedre priser end listepriserne på fragt når du når lidt volumen.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kontaktet DSV men har desværre fået svaret "

Ok, vores aftale ved GLS inkluderer ikke levering via GLS pakkeshop, som er det produkt som du søger. Vi har derfor meget dårlige erfaringer med at bruge det GLS produkt som vi har købt til levering til private. Jeg vil foreslå at du evt. kontakter GLS direkte for at få priser hos dem og deres pakkeshop produkt.

 

Vi håber, at få priser og setup ved GLS og deres pakkeshops produkt senere på året, men som det ser ud nu, vil vi ikke kunne sende dine pakker gennem GLS, beklager.

 

Forsat god dag."

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du fået fat i en klaphat :) har kørt med dem i 4 år uden problemer. Og nej det er ikke pakkeshop. Det er levering til døren - også til private.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg nævnte aldrig pakkeshop overfor dem. De spurgte om jeg solgte mest til private eller erhverv og så svarede jeg private. Men hvad kan jeg så gøre?

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Men må jeg evt. bruge dit navn, til at forklare at jeg ved at de har levering til døren?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)