Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check in system til kunder, samme funktioner som Fitness Wolds'

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino fokes :)

Sidder her og laver forretningsplan til et kommende projekt. Der hvor jeg går lidt i stå er når jeg skal finde et check in system til kunder, så man kan holde øje med hvem der kommer og går plus hvor mange der ryger igennem på en dag. Kan løfte sløret for at det er til fitness, så det skal være et system hvor man oprette et kort eller ligende til kunden.

Hvilke udbydere findes der til sådanne systemer, og hvad koster det at få sat et op?
Jeg håber meget der er nogle kloge hovede herinde som kan hjælpe mig med et svar til dette spørgsmål :)

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Lund Nielsen:
så det skal være et system hvor man oprette et kort eller ligende til kunden.

Hvorfor lige et kort? Vil du gerne have det skal være en fysisk ting?

Jeg tænker fingeraftryk. For mig er ulempen at jeg altid glemmer det kort et eller andet sted. 
For dig er ulempen, at det system hele tiden vil koste dig penge da du løbende skal købe flere kort. Det skal du ikke med fingeraftryk :) 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holm:

Hvorfor lige et kort? Vil du gerne have det skal være en fysisk ting?

Jeg tænker fingeraftryk. For mig er ulempen at jeg altid glemmer det kort et eller andet sted. 
For dig er ulempen, at det system hele tiden vil koste dig penge da du løbende skal købe flere kort. Det skal du ikke med fingeraftryk :) 



Tror nu en fitness kæde tjener godt på, at kunden glemmer sit kort, du betaler 30 kr for log ind og 100 kr for et nyt kort, oprettelsen koster 299 og koster måske 15 min for en ansat som allerede er der, samt personen får en taske(som kvalitet mæssigt ikke er 299 værd) ;) Så der bliver kortet også betalt hjem :) Jeg tror kortene er en fordel ;)

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sætter da pris på opmærksomheden, men jeg vil lige minde jer om at i slet ikke svare på det spørgsmål jeg stiller her i tråden. Så det i skriver kan jeg ikke bruge til noget som helst :)

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jvk:

Lars Holm:

Hvorfor lige et kort? Vil du gerne have det skal være en fysisk ting?

Jeg tænker fingeraftryk. For mig er ulempen at jeg altid glemmer det kort et eller andet sted. 
For dig er ulempen, at det system hele tiden vil koste dig penge da du løbende skal købe flere kort. Det skal du ikke med fingeraftryk :) 



Tror nu en fitness kæde tjener godt på, at kunden glemmer sit kort, du betaler 30 kr for log ind og 100 kr for et nyt kort, oprettelsen koster 299 og koster måske 15 min for en ansat som allerede er der, samt personen får en taske(som kvalitet mæssigt ikke er 299 værd) ;) Så der bliver kortet også betalt hjem :) Jeg tror kortene er en fordel ;)

I mit hovede går der bare meget tid med administration af kortene. Bestilling af nye(inden man løber tør), glemte kort, osv.
Jeg har selv lige givet et tilbud til et firma som skal bruge et system, som skal håndtere en masse data på forbrugere. Det vil blive med fingeraftryk. Derudover vil det kun tage omkring 40-60 sekunder at oprette en bruger via det system, jeg har givet tilbud på.

Hvis det var mig, ville jeg ihvertfald gøre det på den måde :) 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Lund Nielsen:
Jeg sætter da pris på opmærksomheden, men jeg vil lige minde jer om at i slet ikke svare på det spørgsmål jeg stiller her i tråden. Så det i skriver kan jeg ikke bruge til noget som helst :)

Der var faktisk en grund til jeg spurgte om det skal være med kort :)
Jeg kan godt give et cirka tilbud på et system. Hvis det er med fingeraftryk.  

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu er tråden her startet for at finde ud af hvad et sådant system (med kort) jeg nævner ovenstående vil koste, og hvem der udbyder dem. Du vil ikke få flere kunder ved brug af fingeraftryk frem for kort. Plus at kort delen er en meget bedre forretning end det andet... Men nok om det - tilbage til hvad trådens formål er :)

Hvad koster et sådant system som fitness centrene bruger, altså deres medlemskort.

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også meget gerne modtage et tilbud for et fingeraftryk system, for at kunne sammen ligne :)

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Lund Nielsen:

Nu er tråden her startet for at finde ud af hvad et sådant system (med kort) jeg nævner ovenstående vil koste, og hvem der udbyder dem. Du vil ikke få flere kunder ved brug af fingeraftryk frem for kort. Plus at kort delen er en meget bedre forretning end det andet... Men nok om det - tilbage til hvad trådens formål er :)

Hvad koster et sådant system som fitness centrene bruger, altså deres medlemskort.

Nu skrev du jo at det kunne være et kort eller lignende. Eller lignende, kan være mange ting i denne sammenhæng. Eftersom der stod lignende, blev jeg da interesseret. Hvis det ikke var planen at det skulle være andet end kort, så lad være med at skrive det. 

Derudover kan jeg ikke se sammenhængen mellem at få flere kunder med eller uden kort? Ved ikke lige hvor det kommer ind i billedet.

Men lige meget. God fornøjelse med projektet.

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Lund Nielsen:

Nu er tråden her startet for at finde ud af hvad et sådant system (med kort) jeg nævner ovenstående vil koste, og hvem der udbyder dem. Du vil ikke få flere kunder ved brug af fingeraftryk frem for kort. Plus at kort delen er en meget bedre forretning end det andet... Men nok om det - tilbage til hvad trådens formål er :)

Hvad koster et sådant system som fitness centrene bruger, altså deres medlemskort.

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 



Det andet jeg kom med var bare et input, inden man tænker "det var smart", for det kan ses med andre øjne også. Kender desværre ikke prisen på de anlæg de bruger, men de bruger samme system i fitnessWorld og FitnessDK så der er nok ikke stor konkurrence på området, det burde så måske være rimelig nemt at finde systemet via google eller lign. :) ? De kan nok også give dig et pris tilbud ;)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)