Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en partner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino!

Hvis du går og leder efter en partner, som kan bidrage med nye vinkler på næsten hvad som helst, så er jeg måske en overvejelse værd.

Jeg er 18 år og går i 2.g i Grindsted, og jeg har altid haft en iværksætterdrøm, men jeg mangler den helt rigtige partner, da jeg altid arbejder bedst, når der er andre end mig selv til at sparre med. Jeg er åben for næsten alle idéer, og jeg har også et par idéer selv, som der kan bygges videre på, hvis du har de rigtige kompetencer.

Af positive egenskaber ved mig selv kan jeg nævne, at jeg har en masse ambitioner, når jeg går ind i et projekt - jeg nøjes aldrig med det næstbedste. Jeg er ekstremt lærenem, så hvis jeg ikke har erfaring inden for det område, du arbejder med, så får jeg det meget hurtigt.

Mit gennemsnit i gymnasiet ligger stabilt på omkring 10, og det er endda uden at anstrenge mig særlig meget. Jeg savner faktisk at lave noget, jeg brænder mere for, da tavleundervisning er begyndt at kede mig. Derfor er jeg også villig til at bruge en masse tid på udviklingen af en ny idé

Jeg håber, min "kontaktannonce" vækker interesse hos nogen. Hvis den går, så tøv endelig ikke med at smide en mail til mig på thomasskovlundhansen@gmail.com - den tjekker jeg formentlig hurtigere end min amino-indbakke :-)

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde nok sige hvad du kan, sælge, grafik, programmering osv.

:)

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit overblik er ekstremt godt, når der skal holdes styr i mange tråde på en gang. Jeg kan finde ud af at organisere folk og holde hovedet koldt i alle situationer. Det indebærer problemløsninger og kreative idéer, hvis en konceptudvikling er gået i stå.

Jeg har ingen erfaring overhovedet med at sælge, men jeg er rigtig god til at snakke med folk til hverdag. Jeg kan også være meget velformuleret og kreativ, når det drejer sig om salgstekster eller -samtaler.

Derudover kan jeg grundlæggende HTML og CSS, men det er selvfølgelig ikke særlig prangende i sig selv. Dog er jeg i gang med at lære meget mere, altså scripting og dynamik.

Ellers er jeg også meget musikalsk, så hvis en jingle nogensinde kommer på tale, så er det intet problem :-)

Skriv gerne en mail, hvis du har mere specifikke spørgsmål til nogle kompetencer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)