Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegnekonkurrence for børn der er med os iværksættere på arbejde

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person



My, 7 år, har tegnet mig ved mit arbejdsbord og 4 billeder jeg har lavet :)

Billedet hedder "Mor på F12" (Fik jeg besked på at skrive ;) ) og My håber, i synes hun har tegnet pænt :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Arbejder hos mig selv. Er 15 år, men tegne... - Det kan jeg ikke! :)

Det skal lige siges at jeg er glad for at der er lockout. Jeg kan få lavet en MASSE iværksætteri som jeg ellers ikke ville have så meget tid til :)

Ungerne vinder! God initiativ Hr. Thorborg!

Mange hilsner

Mads Herlev

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Super idé Smile

Her i huset har min Søn Rasmus brugt dagen på 'stop motion animation' sammen med hans ven Peter(de er begge 10 år)

Det er der kommet følgende video ud af.

Filmen er uden for konkurrence, men jeg er ret sikker på at den flotte præmie kan motivere dem til at lave en tegning i løbet af de næste par dage.

Hvis jeres børn har et uni-login der giver adgang til http://www.skoletube.dk/, kan i finde mange gode og kreative værktøjer de kan lege med derhjemme.

dbh

Lars

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars Kristensen:

Super idé Smile



Her i huset har min Søn Rasmus brugt dagen på 'stop motion animation' sammen med hans ven Peter(de er begge 10 år)



Det er der kommet følgende video ud af.





Filmen er uden for konkurrence, men jeg er ret sikker på at den flotte præmie kan motivere dem til at lave en tegning i løbet af de næste par dage.



Hvis jeres børn har et uni-login der giver adgang til http://www.skoletube.dk/, kan i finde mange gode og kreative værktøjer de kan lege med derhjemme.



dbh


Lars



Så står der KL i baggrunden! Den video kan jeg godt lide :) Tumbs Up! :)
Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Emma Sofie (9) og Benjamin (7) sætter stor pris på, at mor og far arbejder hjemmefra - så behøver man ikke ud af nattøjet på sin "fridag".

Benjamin har tegnet en Creeper udenfor huset - han er stadig overbevist om, at vi aldrig arbejder, men sidder og spiller Minecraft dagen lang (som deres klassekammerater siger, "Har jeres far og mor aldrig prøvet at have et rigtigt arbejde?").

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Lilian Lund grafisk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Min datter Emma-Lee 8 år gammel - hun synes også at det kunne være fedt at prøve at være dommer, så hun synes også at jeg skal lave en konkurrence(;

Mvh Lilian

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt indspark Martin og andre

Jeg har imidlertid tre drenge mellem 11 og 15 år som bestemt ikke er motiverede for tegningskonceptet, så den ferietur må vi selv klare....

Jeg har taget indslaget omkring motion-stop-animationen til mig, det bliver dagens lektie i morgen tror jeg. (dansk, engelsk og tysk stil samt matematikopgaver, bliver hurtigt upopulære;))

Vores store dreng er sat til at lave de indledense øvelser til fornyelse af mors hjemmeside.

Send gerne flere forslag til kreativ beskæftigelse af de lidt større (og også de mindre, når det er færdige med at tegne) børn.

Mvh Tina

 

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

 

Oskar Sofus 7 år, synes det er fantastisk at holde fri med tegnefilm, lego og udeleg i det gode vjer, men der blev selvfølgelig også tid til en tegning. :)

God dag.

MVH

Louise

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Jeg er sikker på mine børn kan tage højde for det, bare rolig :-)

ja... når de kan komme forbi et børnesikret hegn så burde de kunne tage højde for det :D

Fra Nykøbing FNykøbing F
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vilma på 8 år har tegnet mig ved mit skrivebord. YesCoolWink Super god idé med en tegnekonkurrence! Må man sende flere tegninger?

Med venlig hilsen

Mette

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)