Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegnekonkurrence for børn der er med os iværksættere på arbejde

Side 3 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har mine to piger, Filippa og Lucca, med mig på arbejde i dag hos IT-Effect i Silkeborg.


De har hygget sig og er blot nogle af de børn, som vi har i huset for tiden.


 

Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Filippa på 8 er også hjemme/med mor på arbejde i dag :) Hun syntes det er sjovt at hjælpe med at finde legetøj og børnetøj til alle ordrerne som skal pakkes.

 

Forårshilsner

Anitta & Filippa (www.filabel.dk)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Marie på 11 år har tegnet mig på job...  så fik hun da lige 1 time mere til at gå.

Tidligere i dag fik hun og hendes bror til opgave at skrive om Lock out og hvad de mener om det. Det blev til 2 vidt forskellige "stile" og ham på 14 synes det er mega fedt fordi han jo sagtens kan være alene hjemme sammen med søster og nyde de ekstra fridage som han har lyst til... Tror han ;)

Dette er vores lock out bidrag af en arbejdende papmor :)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 67
Fra  BallonMand dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sjov ide. Min datter Hanne, på 6 år, er hjemme og keder sig. Hun var straks frisk på at lave fine tegninger.

Hun har tegnet sin far på arbejde, den ene hvor jeg optræder på ethjulet cykel, og den anden hvor jeg laver ballondyr til en barn til hans fødselsdag.

Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Min datter Frejdis har tegnet mig på arbejde sammen med hendes "tropy wall", hvor hendes tegninger fylder det meste af mit kontor.

Den kan også ses i baggrunden af billedet.

Fra Dronninglund
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Super idé! Amalie har nu smagt på det frie iværksætterliv og foretrækker (stadig) sin skole! Og sikke en skole det bliver! ihh  vi glæder os til en heldagsskole med spændende aktiviteter, innovativt lærer-pædagogsamarbejde, visionær og fremsynet og entusiastisk læringsrum, og neej hvor blir det fedt!! Lærerne kommer tilbage med ny energi, Anders tænker sikkert allerede nu nogle fede visionære tanker om dl's fremtid og er klar til at støtte op om en læreruddannelse, der giver kompetencer til at sende lærere ud, der kan anerkende deres i at tænke nyt, støtte op omtværfaglige læreprocesser og aktiviteter - kort sagt - ude af boksen tænkning omkring hvordan vi bruger (eller ikke bruger) klasserummet! ihhhhhhhhhhhhhhhhh  Big Smile

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne klikke "Kan godt lide" her. :Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Speiermann:

Emma Sofie (9) og Benjamin (7) sætter stor pris på, at mor og far arbejder hjemmefra - så behøver man ikke ud af nattøjet på sin "fridag".

Benjamin har tegnet en Creeper udenfor huset - han er stadig overbevist om, at vi aldrig arbejder, men sidder og spiller Minecraft dagen lang (som deres klassekammerater siger, "Har jeres far og mor aldrig prøvet at have et rigtigt arbejde?").

Ville nu godt kunne forstå hvis i spillede Minecraft dagen lang! - Fantastisk spil!

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Knud på bare 7 år måtte med og kedede sig lidt bravt i dag, hvor jeg både måtte på uni og holde møder via skype. I morgen skal han igen med på arbejde. Han er alligevel frisk på en tur mere, bare han må have Ipad'en. :)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Fra  Mindthemedia ApS Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt initiativ Martin.

Karen 6 år...

Side 3 ud af 10 (91 indlæg)