Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MEEBOX er det et godt webhotel?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra MIdtjylland
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 44
Fra  BilligeHøretelefoner Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er skulle lige til at købe mit webhotel ved MEEBOX, men tænkte jeg lige ville høre jer aminoers mening? 

er det godt?
Har du selv haft nogen god/dårlig erfaring med det?

osv.

Håber i vil hjælpe :)

-Alexander 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer dels an på dine behov og dels an på hvordan du definerer "godt". Derudover skal du være opmærksom på at det er forbudt at hænge folk ud på Amino, det vil sige at folk der eventuelt ville have noget negativt at sige enten vil holde sig tilbage eller blive slettet da det vil være i uoverensstemmelse med reglerne at give sin mening til kende :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Der er masser af tråde om Meebox på Amino.

Prøv at benyt søgefeltet for debatten og søg på meebox og webhotel.

Eller klik her.

Det vil være rart ikke at få endnu en tråd med de samme argumenter fra de samme debatører.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra MIdtjylland
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 44
Fra  BilligeHøretelefoner Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal bruges som en webshop :)

og det er ikke for at hænge nogen ud, ville bare høre om folk har gode eller dårlige erfaringer med dem :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Derudover skal du være opmærksom på at det er forbudt at hænge folk ud på Amino, det vil sige at folk der eventuelt ville have noget negativt at sige enten vil holde sig tilbage eller blive slettet da det vil være i uoverensstemmelse med reglerne at give sin mening til kende :-)

Det er godt nok det mest latterlige jeg har hørt, det er et debatforum, så burde man netop have retten til at give sin mening til kende. Helt ude i hampen, det vil sige at man kun må give folk ros, og sige gode ting? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Retro Media:

Mikkel Mikjær Christensen:
Derudover skal du være opmærksom på at det er forbudt at hænge folk ud på Amino, det vil sige at folk der eventuelt ville have noget negativt at sige enten vil holde sig tilbage eller blive slettet da det vil være i uoverensstemmelse med reglerne at give sin mening til kende :-)

Det er godt nok det mest latterlige jeg har hørt, det er et debatforum, så burde man netop have retten til at give sin mening til kende. Helt ude i hampen, det vil sige at man kun må give folk ros, og sige gode ting? 

Det er nu ikke så latterlig, som du gør det til. Faktisk slet ikke Skype-Smile
Der er ganske rigtigt imod Aminos regler at hænge navngivne virksomheder eller personer ud i Aminos debat.
Nogen kunne så mene, at det derfor er svært at få en nuanceret erfaringsudveksling, når man skal dele erfaringer omkring kvaliteten af navngivne virksomheders ydelser.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Der er ganske rigtigt imod Aminos regler at hænge navngivne virksomheder eller personer ud i Aminos debat.

Efter min mening er det ikke at hænge folk ud, ved at spørge folk hvad de mener om et givent firma, i det her tilfælde Meebox. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Retro Media:
John Nielsen:
Der er ganske rigtigt imod Aminos regler at hænge navngivne virksomheder eller personer ud i Aminos debat.
Efter min mening er det ikke at hænge folk ud, ved at spørge folk hvad de mener om et givent firma, i det her tilfælde Meebox.

Nej, at spørge om erfaringer, er ikke at hænge nogen ud.

Men hvilken gavn har man ud af det, hvis man ikke kan få andres erfaringer - uanset nogen mener en given virksomhed er fantastisk, og at virksomheden kan gå på vandet - eller andre eventuelt måtte mene, at virksomheden er nogle amatører og deres services er noget noget værre L****.?

Det vil derfor ikke være muligt at få lige bramfrie meninger i negative vendinger, som i positive vendinger.

Ovenstående er naturligvis ment i generelle vendinger og ikke vendt imod nogen navngiven virksomhed.

Aminos regler er dog utvetydige på området. Så at hænge virksomheder ud er strengt forbudt. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander


For nu at svare på dit spørgsmål, så lever jeg af min webshop www.sikkerhedseksperten.dk, som netop ligger hos meebox.net, et prohotel på 99 kr.

Jeg er mere end tilfreds og kan varmt anbefale meebox til en professionel webshop.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alexander,

Jeg har kun gode erfaringer med meebox. Så du får et "go" herfra!

- Thomas L.

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)