Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og muligheten for å lykkes

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I business så kan man tape sine investeringer også. Dette gjelder børs etc. men i MLM så er dette anerledes. Her er det ikke gambling men her kan du gripe din mulighet å gjøre noe med det. Og det finnes mange som har misslyktes i MLM. Dette er da dens egen feil da de ikke følger oppskriften. Følg denne som andre har gjort tidligere og du vil kunne få bedre inntekt enn den som står over deg i din struktur. Jeg har gjort dette og det fungerer. Som willl some won`t so what next :)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kære Peter,

Nu er jeg blevet færdig med vigtige opgaver og skal så lige have set de spændende nye indlægAmino - portalen for alle de unge løver der gerne vil hjælpes igang med deres virksomhedsdrøm og/eller gerne have ideer til hvad man skulle starte.

Og så om ike Peter er der igen igen - Du keder dig og mange andre Peter - men ok - altid godt med lidt morsom dialog.

Lundsby:
Men jeg skal det ikke kunne udelukke at.....................

Vingearealet - er for lille - læs om det hvis du ikke forstår det - det er jo anskueliggjort via foto hvad det er der foregår. 

Vingearealet er ikke stort nok til at give den opdrift det kræver at løfte byrden. Vingearealet er for lille - men det er den høje frekvens disse bevæges med der er giver løftet - Det er først nu efter det er blevet muligt at tage fotos der afsløre dette. Troede jeg du vidste - er alt det andet du skriver noget lignende .........Hm........

Alt er ikke altid hvad det ser ud til vel Peter - at frekvensen på vingerne var så høj var forklaringen - men den er god nok ikke Peter!

Man kan meget mere end man selv tror ............. 

Så jo der er mange vinkler på anskuelserne af livet også når det kommer til valg af business - du kan lave god forretning på mange måder. 


Det der er det helt afgørende er at du gør det du finder bedst at arbejde med og for. Uanset om mange andre anbefaler noget helt andet - man skal forfølge sin drøm og gennemføre sin vision - smagsdommere og den slags - har altid været der og historien viser at det er de få der skaber resultaterne dem der tør at tage initiativet og som har det det kræver. De findes ofte alene mellem ca. 5% af en population!    

Så hvis du ikke har mod til at investere et større beløb i business og frygter at sidde tilbage med en stor gæld - ja så er Network Marketing en af vejene. Her er risikoen stort set lig med nul. Og det medføre ofte også at du får skabt den basis der skal til at drive forretningen – som så også åbner døre til andre forretnings muligheder.

Så når de andre tøver - så tøv ikke men forfølg din drøm!   Skype-Wink

   

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lad os prøve at tage en lille gymnasie fysik time :-)

john sommer:
Vingearealet er ikke stort nok til at give den opdrift det kræver at løfte byrden.

Lige meget hvor stort eller småt vingearealet bliver vil det aldrig i sig selv kunne give nogen opdrift, for at en vinge i selv kunne gøre dette vil det kræve at den havde en mindre masse fylde end luft. Jævnfør Archimedes' lov.

john sommer:
Vingearealet er for lille - men det er den høje frekvens disse bevæges med der er giver løftet

Som vi kan se af ovenstående, så giver det kun mening at snakke om vingeareal i forhold til en bevægelse, da humlebier må antages ikke pludseligt at havde ændret deres måde at flyve på, kan det kun konkluderes at deres vingeareal aldrig har været for småt til at de med den bevægelse de udfører kan flyve.

Men historien om Humlebien illustrerer faktisk noget man tit ser hos MLM-folket, nemlig viljen til at bestride åbenlyse dokumenteret fakta, for at holde fast i deres egen selvopfattelse.

På samme måde med selve emnet for tråden muligheden for succes, så har vi stadig væk, at det mest saglige evidens der er bragt op i tråden, der siger at der er 99% der taber penge på at gå ind i MLM.

Om det er en god forretningsmulighed, afhænger selvfølgeligt at den enkeltes evner. Nogle passer det måske fint til, selvom det fleste nok har bedre kort på hånden. Men jeg er i hvert fald glad for at John Sommer ikke har valgte en karrierer som flymekanikker :-)

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Geir:
Men er du medlem og bruker produktet som er Dreamtripslife. så tjener jeg penger hver eneste mnd. på dette. Men melder du deg ut så har jeg ingen inntekt. Med produktet så sparer alle medlemmer penger på sine reiser og det mener jeg er et produkt? Eller er jeg dum?

Jeg registrerer at du prøver å spore av diskusjonen med personkarakteristikker, men jeg kommer ikke til å følge deg på det. Uten å ta stilling til siste spørsmål kan jeg da si at norsk rettspraksis er klar på at et medlemskap ikke er et produkt jf. lotterilovens definisjoner. Lotteritilsynet vil helt sikkert kreve dokumentert at medlemskapet omsettes i rabatter av en verdi som overstiger medlemsavgiften jf. Plexpay-dommen.

 

Geir:
World Ventures bruker advokater på hvert eneste land de åpner. Og alle regler og regelverk blir tilrettelagt de respektive landene de går inn i. Derfor har heller ikke World Ventures tidligere hatt problemer i noe land de har åpnet.

Det finnes mange dårlige advokater, og selv de anerkjente MLM-advokatene Kevin Thompson og Gerald Nehra har gått god for Ponzi-svindler. WMI ble også etterforsket først i Norge, men USA fulgte snart etter. Det er kanskje 1 % av alle pyramidespill som noen gang blir etterforsket i noe land, hvilket betyr at det ikke nødvendigvis er noe godkjenningsstempel at de ikke har blitt utfordret juridisk av andre lands myndigheter. Lotteritilsynet tipses om svært mange selskapet hvert eneste år, og det skal svært sterke mistanker til at de velger å åpne en granskning.

Geir:
Det du sier er nå om jeg velger å slutte i WV så kan jeg ikke gå til et annet selskap å drive min MLM business????

Nei, det skrev jeg ikke, men det er påfallende at det på WVs medlemslister florerer med norske pyramideveteraner, deriblant Reidar Furuholmen som førte en lang rekke nordmenn bak lyset i reisepyramiden CLP Travel. Et seriøst selskap ville neppe ha utnevnt en slik type til Regional Marketing Director.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Lad os prøve at tage en lille gymnasie fysik time :-)


Jamen Peter dog - du keder dig da virkelig er der ikke noget at lave!

Jeg havde ellers besluttet mig for ikke at bruge mere tid på dig Peter, men når argumenterne bliver svage så

forsøger du at dreje tråden over i det personlige og subtile det er ikke særligt klædeligt synes jeg.

Men nu har du så fået afsløret at du ikke er opdateret i aerodynamik – men her er hjælp at hente:

Linket jeg henviste dig til om forskningen i Humlebiens løftekraft bringes i sin fulde tekst her fordi jeg ønsker at mine læsere skal informeres redeligt og ikke forsøges indbildt noget andet end fakta:

http://mogmich2.blogspot.dk/2005/12/endelig-bevist-humlebien-kan-flyve.html

Citat:

Endelig bevist: Humlebien kan flyve

 

Humlebien har sådan set aldrig været i tvivl, men nu er det langt om længe bevist videnskabeligt: Den kan flyve.

Det er en amerikansk bioingeniør, Michael D. Dickinson, fra Caltech Instituttet, der ved hjælp af højteknologiske digitalfoto af humlebiens vinger har ført beviset.

1934: Humlebien kan IKKE flyve
Og formentlig dermed sætter punktum i en af videnskabens længste vittigheder. I 1934 beviste en fransk insektforsker nemlig, at humlebien rent videnskabeligt IKKE kan flyve. Det bevis er der blevet leet meget af siden.

Og hvordan lykkes det så de muskuløse dyr at flyve?

Hurtige vingeslag
Hemmeligheden er en kombination af meget hurtige vingeslag, en hurtig rotation af vingerne og meget hurtige retningsændringer af vingens bevægelser.

Humlebier har cirka 230 vingeslag per sekund. I modsætning til de fleste andre insekter, som når deres maksimale opdrift halvvejs gennem et vingeslag, er opdriften den samme under hele humlebiens vingeslag.

- Vingen skal arbejde hurtigt og konstant. Ellers er vingemusklen ikke i stand til at yde tilstrækkelig opdrift, siger Dickinson, hvis opdagelse blev offentliggjort i The Proceedings of the National Academy i den forløbne uge.

kilde: DR Nyheder 
Citat slut:

Du henviser til fysikken om emners opdrift som er lig med vægten af den fortrængte vægt af luft/væske, men her er der tale om Aerodynamik, altså læren om emner i bevægelse i luft. En vinge profil på et fly får sin opdrift fra den trykforskel der er på oversiden og undersiden når vingen bevæges fremad. Des større flade des større opdrift samme problem med fugle og her Humlebien!

Lundsby:
Men historien om Humlebien illustrerer faktisk noget man tit ser hos MLM-folket, nemlig viljen til at bestride åbenlyse dokumenteret fakta, for at holde fast i deres egen selvopfattelse.


Og så fortsætter du ellers i din gamle skure med dine fortolkninger af flere tusinde mennesker der arbejder som det du kalder MLM-folket –  Men Peter er det således man skal gøre for at opnå sine resultater blandt  ”edb-folket eller skal vi kalde dem ”Spring programmøren over – folket” !

Synes det er en dårlig stil og jeg ville meget nødig handle med den slags manipulatorer – men der er jo også en hel del at komme efter i ”edb-folket´s ” salgsmetoder eller skal vi sige "edb-folket"!

Så Network Marketing er bestemt en flyve-bar vej for et godt afsæt til business – og Peter! Du skal glemme fysiktimen når den handler om gamle gode Arkimedes – emnet er Aerodynamik – det ved du da godt eller…..!

Se så at komme i gang med dig - lav noget fornuftigt! :-))  

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det er sørme en sjov en måde, at debatterer på du copy/paste en lang smøre som fuldstændigt faktuelt korrekt, men som på ingen måde, understøtter dit synspunkt (faktisk er det meget præcist argumentationen for mit), samtidigt at du fuldstændigt undlader at fastslå dit standpunkt.

Lad lige holde fast i stridens kerne, du mener og fastholder at Humlebiens vingeareal er for småt til at den kan flyve, mens jeg mener det modsatte.

Interesserede kan finde en humlebi og se hvem der har ret :-)

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er i oprigtigt i tvivl om du ikke kan eller vil forstå de ting jeg skriver. Men under alle omstændigheder, har du ret i  at min tid er for kostbar til at diskuterer med dig, der er heller ikke rigtigt nogen grund til det. Bedste evidens frembragt i tråden, fastslår at 99% af deltagerne taber penge på MLM. Så rent argumentationsmæssigt er slaget jo vundet.

Så nu tror jeg, at jeg vil lave noget fornuftigt. Håber at den tid jeg har brugt på tråden, har reddet nogle fra at smide penge eller endnu værre venskaber ud af vinduet.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Interesserede kan finde en humlebi og se hvem der har ret :-)


ja - det er morsomt dette her og tillige et meget godt eksempel på at folk jo kan mene hvad de vil og tilside sætte alle andres udsagn og tolke dem som man lyster - det kan man da. Det kan man da men du ved nogen synes om moderen, andre datteren nogen tager dem begge ik!

Livet er forunderligt og herligt  -

Lundsby:


Så nu tror jeg, at jeg vil lave noget fornuftigt. Håber at den tid jeg har brugt på tråden, har reddet nogle fra at smide penge eller endnu værre venskaber ud af vinduet.
      

Så det var dit formål med at bruge så lang tid på så lidt - jeg er kunne tvivle på om du er den rette til at udråbe sig som "REDDER" mon der er mange der lytter!

Men du har da nok med disse lidt "skæve" input fået skabt lidt røre og sået nogen tvivl omkring vurderings evne - nå der er nok ikke så mange der har tid til at læse dette. 

Og jo den flyver, som tiden gør det - det ved vi - og vi flyver jo med. Underholdningsværdien var da god nok vil jeg mene. Wink

Held og lykke med din virksomhed Peter -:)   Beer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Så fordi du har talt med en kvinde som har oprettet sig, så er det sådan facts er....Jeg kender absolut INGEN som har sendt pas eller lign til usa.

Nei, men så kjenner jeg nok MLM-bransjen langt bedre enn deg. Det var dessverre ikke en enkelthistorie, les hele her: http://4brooker.wordpress.com/2012/09/21/xocai-og-personvernet/

Martin Slot:
At du kan udtale dig om vildledende markedsføring er jo helt til grin. Har du set tv reklamer for nylig...Hvis noget er vildlende er det sgu da nærmere alt det bavl der siges her

Jeg ser nesten aldri på TV, men du må gjerne rapportere disse reklamene hvis du mener de driver villedende markedsføring. Det unnskylder slett ikke de som markedsfører Kyänis blåbærsaft som kreftmedisin, LifeWave-armbånd som prestasjonsfremmende eller Nu Skin som en rask og enkel måte å tjene penger på.

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke annet en å si vent å se min gode mann. Jeg vet at du er en NEGG (Negativ Person) Og uansett hva for mening andre har så har du alltid rett IKKE SANT????? Om du hadde vunnet en million i Lotto så ville jeg løpt bort til deg å gratulert deg med gevinsten. Da vill du sagt følgende. "Nja men han som vant forige lørdag vant 5 Millioner han"

Og for at du nevner Reidar Furuholmen burde du også sjekket dette litt nærmere. Å henge ut enkeltpersoner på den måten er ikke god sport eller? Om du gjør leksa di så vil du finne ut sanheten om denne saken også. Og her var det nok pressen som gikk vel langt og der var nok Reidar mere uskyldig oppe i dette om du sjekker grundig.

Jeg sier bare følgende til deg. Jeg gleder meg til å le sist :)

Ha en Fantastisk aften 

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lotteritilsynet tipses om svært mange selskapet hvert eneste år, og det skal svært sterke mistanker til at de velger å åpne en granskning.

Her er det faktisk våre egne medlemmer som har hatt kontakt med Lotteritilsynet som har gjort sitt til at de har søkt om dokumentasjon fra selskapet min gode mann ikke GRANSKNING??????

Og hvordan vet du at Reidar er RMD?????? Dette var da bemerkelsesverdig da???? Litt av en NEGG du må jeg si og dette ligner svaært på en viss person som jeg vet litt om fra før HEHE

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)