Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og muligheten for å lykkes

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Geir:
Og hvordan vet du at Reidar er RMD?????? Dette var da bemerkelsesverdig da????

Ikke veldig bemerkelsesverdig å kunne søke på Google. Se video fra vekkelsesmøtet her:  

Likevel mener altså Furuholmen at han ikke har noen sentral rolle i selskapet: http://universitas.no/nyhet/56871/advarer-mot-ny-pyramide

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er tydelig å forstå hvilken kar du er med dine negative holdninger. Og du er meget opphengt av Janteloven ser jeg. Du må ikke tro at du er noe???? Sjalusi er et fantastisk tema ikke sant?

På den annen side så er det greit å komme med en artikkel fra en 19 år gammel student som ikke i det hele tatt vet hva han skriver om. Men for sikkerhets skyld så sitter jeg på oppfølgeren av din artikkel. Som jeg tidligere har fortalt så lønner det seg å gjøre litt grundigere vurderinger før man svartmaler alt :) http://universitas.no/nyhet/56906/avviser-pyramidepastander

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vel ikke lest det fantastiske utsagnet i slutten av artikkelen vel?

"Lotteritilsynet har ingen intensjoner om, eller årsaker til, å etterforske World Ventures"

Sett i lys av dette utsagnet har ikke det øvrige som uttales i artikkelen det ringeste av troverdighet.

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Men Olav du vet for lite om denne saken. Bakgrunnen vet jeg og jeg sier bare dette til deg. Den som ler sist ler best. Og du vil nok spise de ordene dine. Jeg har lest paragraf 16 i lotteriloven og World Ventures består alle krav. Det er faktisk det selskapet som har de mest lovlige systemet etter norske lover i forhold til andre selskaper. Men du får ha litt tålmodighet Olav så får du nok se hva jeg mener :)

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Geir:
Men Olav du vet for lite om denne saken.

Hvordan fant du ut at jeg het Olav?

Geir:
Den som ler sist ler best.

Vi får da for WVs skyld håpe at de er litt bedre til å begrunne og dokumentere sin argumentasjon enn deg.

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg sa Olav jeg er finansmann og om dette hadde det minste snev av ulovlighet innen systemet ville jeg aldrig melde meg inn i dette. Jeg er vant til å undersøke alt som jeg begir meg ut på. Og ulovlige pyramidespill har jeg aldrig befattet meg med. Og det står ikke på mulighetene. For de har stått i kø for å få meg inn i disse systemene. Men jeg har aldri deltatt i disse. Hvorfor jo jeg har gjort mine undersøkelser. Da ser jeg viktighet på selskapet og hvem som styrer og hva de selvfølgelig har for regelverk. Om World Ventures hadde et snev av ulovlighet innen seg ville ikke jeg vært med. Jeg er som sagt finansmann og har mine bevilgninger og ønsker selvfølgelig å beholde disse.

Og jeg tror nok at WV vil begrunne bedre enn meg. Jeg har ikke til hensikt å svare for selskapet det vet du vel. Og for å svare deg så mener jeg dine skyts var så alt for langt ute på jordet at jeg gav deg samme skyts tilbake.

Og Olav det var ikke vanskelig å finne ut hvem du var. Jeg har mine kanaler. :)

Ha en fantastisk weekend Olav ........ og jeg vet også resten :)

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Geir:
Som jeg sa Olav jeg er finansmann

Det var også en finansmann som satt i toppen av WMI (og som senere gikk over i World Ventures). Han begynte også å belære meg om lotteriloven. Du kunne jo ha ringt ham og spurt om han fortsatt synes det var smart, navnet hans finner du i denne artikkelen: http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/wmi-nekter-for-pyramidevirksomhet-3372702.html

Geir:
jeg vet også resten :)

Dette var interessant, få høre!

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fikk også tilbud om WMI og alle de andre selskapene som er i samme gate men valgte å si nei da jeg undersøkte hva dette var. Og jeg har aldri i mitt liv hatt befatning med slike ting da jeg er en seriøs mann. Og Olav K. det finnes faktisk forskjellige typer mennesker og finansmenn. Men det hjelper jo ikke mot en NEGG som deg. Uansett hva man sier så har du dine negative holdninger som jeg er lykkelig for å ikke ha.

Ha en FANTASTISK kveld :)

 

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Geir:
Og Olav K. det finnes faktisk forskjellige typer mennesker og finansmenn.

Olav K? Hvorfor må du være så kostbar? Bør ikke alle få vite hva den K'en står for?

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal jeg legge deg ut her Olav det er ikke i min interesse. Og du ser vi to er to vidt forskjellige personer. Det samme er det med Finansmenn og dette trodde jeg du viste. Jeg setter yrket mitt høyt og har stor tillit i mitt daglige så jeg har ingen interesse å miste dette og heller mine lisenser.

Ha en hyggelig kveld

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)