Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afvisning på afvisning fra VIGTIGE annoncører er ØV!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej affiliate-hajer!

Jeg oplever desværre en del afvisninger, senest har jeg f.eks. ansøgt SmartGirls program til www.justin-bieber.dk, da jeg som en del af bloggen kører en mode-sektion med inspiration til min målgruppe; piger 14-17 år. Jeg er nok ikke den største Justin Bieber fan, jeg forholder mig neutralt til hans personlighed og hans musik ;) men jeg tror godt at shoppen kan kaste lidt af sig - det må tiden vise.

Nu skal jeg så i gang med et nyt projekt, hvor jeg vil arbejde på en sammenlignings-tjeneste. Her ville det være ret øv at begynde at bygge en side op, hvis halvdelen af de interessante annoncører afviser min ansøgning gennem Tradedoubler.

Hvordan forholder i jer til dette? Hvordan sikrer i jer at så få som muligt afviser en ansøgning? Findes der andre, der som Tradedoubler har teleselskaber som TDC, YouSee, Telmore osv. som annoncører, hvor man nemmere får godkendt ansøgningen i forhold til Tradedoubler?

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh

Thomas

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Har de givet dig en begrundelse for afvisningen eller har du spurgt Tradedoubler hvad det kan skyldes?

Umiddelbart ser websitet fint ud.

Men måske kan der være noget med ophavsret på Justin Bieber billederne, der gør at nogle annoncører ikke vil have deres brand på websitet.

Jeg håber de kan give dig et svar.

Mvh. Ken

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har nogle annoncører, som man målretter meget imod, så vil det typisk være en rigtigt god ide at tage kontakt til dem på forhånd og fortælle om projektet og høre, hvad de siger til det. Så undgår du at få problemer med manglende godkendelse og kan nå at lave dit projekt om, hvis de har nogle krav du ikke var klar over.

\Mikkel

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke selv haft med dine ansøgninger at gøre, men jeg vil gætte på, at din side er blevet afvist på grund af domænenavnet. 

De store brands, du nævner, er ret opmærksomme på de sammenhænge, deres varemærker bliver brugt i.

Hvis du skriver til support.dk@tradedoubler.com, så skal jeg se, om jeg kan finde nogle begrundelser, du kan bruge til noget. Det bliver først i morgen :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for nogle meget konstruktive indlæg! :-) SUPERfedt at Tradedoubler også er repræsenteret herinde, tak for hjælpen BZR, jeg vil skrive en mail til Tradedoubler!

Jeg har nok ikke heelt lov til at bruge billederne, dog har jeg "snuppet" dem fra blogs, der ikke nævner noget om copyrigt på nogen måde. Ikke for at legitimere min brug af dem :-) Men jeg kan godt se idéen i at de måske ikke vil kædes sammen med en bestemt type, som du nævner, BZR.


Hej Mikkel, tak for dit forslag, det vil jeg helt sikkert gøre fremover. Hvordan plejer du at gøre det? Jeg tænker, at jeg med min næste side (hvor det er ret vigtigt at de udvalgte annoncører også bider på, da formålet med siden ellers forsvinder) gør sådan, at jeg sætter den op lokalt på min computer som jeg plejer, og inden jeg så begyner at uploade og tilføre for meget indhold, så forhører jeg mig hos annoncørerne om noget kunne laves om, eller om de ville godkende med det samme.

Tak for rådene indtil videre :-)

 

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)