Jamen problemet er at det indtil videre kun er en hobby, og da jeg kun får SU er penge små til både materialer og webshop, derfor er jeg startet i det små og håber på at jeg kan finde ud af at reklamere for min side, så der kommer bare lidt kunder og så håber jeg på at tjene nok til at jeg kan spare op til en større og fed webshop (som også gerne skulle indeholde smykkematerialer)
Suk... jeg vil give dig et nyt godt råd... Luk din shop og brug tiden på dit studie...
Hvis du kun ser begrænsningerne, så kan du lige så godt lade være. Man åbner ikke bare en shop, som markedet er idag, og kan forvente at der så triller penge ind. Man er nødt til at investere i det!!! Tid og penge! Hvis ikke du har råd til et par tusinde kroner for en shop der virker, så få dig en avisrute, skriv
SEO tekster, gør et eller andet så du kan tjene de få tusinde kroner - det er jo ikke en million vi snakker om. Det samme gør sig gældende med dankortbetalingen. Lad være med at gemme dig bag undskyldningen om at du er på SU - det kommer du sku ingen vejne med.
Og hvis du mener du er dårlig til SEO - så er der to løsninger på det problem:
1. Igen kan avisruten eller et job i Netto hjælpe dig, så du kan købe dig til hjælp
2. Sæt dig til at lære det. Målrettet sæt dig foran skærmen og læs ALT hvad du kan finde og PRØV det. Gør forsøget og når du går i stå, så stil konkrete, simple spørgsmål her på
amino - så får du som oftest klare svar.
Hvis du bare siger: "Hjælp mig!" som nærmest er det du skriver i indlægget her, så er det altså op ad bakke.
Og mht. det du skriver med at du ikke kan gøre indkøbskurven større. Hvis du ikke har designfrihed nok på din webshop til at ændre på sådan noget, så find dig et andet shop system ASAP. Du skal simpelthen kunne tilpasse, justere og optimere på din shop.
Beklager, hvis jeg er lidt hård - men hvis man vil frem i verden, så skal man altså vise at man er klar til at sparke r....
Held og lykke med det!