Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med labelmaskiner Webshops?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Jeg bruger personligt label papir - med 2 siders label

Den ene label står kundens oplysninger og på den anden står afsender oplysninger så når jeg printer en ordrer som skal pakkes så har jeg label printet med det samme.. Spare en masse tid ( syntes jeg , har prøves label printet )

1000 ark koster 890 kr inkl moms

Vh Thomas
Www.all4party.dk

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har investeret i en Zebra GK420T som vi bruger til at udskrive pakke labels og labels til brev forsendelser. Den fungerer super godt og kan sættes til netværket, så der er mulighed for at udskrive fra flere PCere.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har også god erfaring med Zebra GK420. Kører både til GLS's Interline eller til EDI SOFT Consignor. Vi benytter dog ikke selv packsoft, så ved ikke hvordan den kører med det. 

Simon

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger en simpel Dymo Labelwriter 450. Der kan man få labels til omkring 20-25 øre stykket. Det kommer selvfølge an på hvad behovet er. Vi sender udelukket som alm. brevforsendelser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger en Brother QL560 til breve - den var billig og en rulle koster omkring 150.

Til pakker bruger vi bare laserprinteren, folder A4-siden og taper den fast på pakken - det går stærkt og Post Danmark har endnu ikke klaget over at vi ikke bruger deres plastlommer eller labels.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tusind tak for jeres svar, det blev man en del klogere på.

Hvordan er det med blæk på sådan nogle label maskiner, hvor køber man det og hvor hurtig løber det ud?  

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

DYMO bruger ikke blæk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores QL560 bruger ikke blæk, men "varmer" papiret så motivet kommer frem. Hvad er det nu det hedder? Det er også derfor man ikke kan bruge normalt papir i den.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hedder termisk Smile

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)