Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Maps/Places samt duplicate content.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Høj - Have & Anlæg Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har søgt rundt i debatten efter svar på nogle SEO spørgsmål, men synes ikke at kunne finde det jeg søger og håber derfor, at der er nogle kloge hoveder herinde der kan hjælpe mig lidt på vej...

Jeg har oprettet en Google Maps/Places profil til min virksomhed og den er også godkendt. Men når jeg søger på mit område, så er det kun mine konkurrenter der vises på det lille kort på Google søgesiden. Den ene ved jeg ikke gør noget som helst for, at reklamere nogen steder, men alligevel fremgår han på kortet, men jeg gør ikke?? Han har ikke en hjemmeside og bruger kun penge på et par telefonbøger.

Jeg synes jeg har gjort en del ud af det via Google AdWords og Google Places/Maps, men jeg står langt nede i søgeresultater og kan ikke ses på kortet. Hvad gør jeg forkert??? (Google AdWords annoncerne ligger gennemsnitligt som nr. 1,8 for de områder jeg vil fange)

Jeg har læst lidt omkring duplicate content herinde og tror måske, at det er tilfældet for min side. Hvordan laver jeg det om?

(Har forstået det sådan, at duplicate content er hvis en side har 2 indgangsveje, eks. www.ost.dk og www.ost.dk/html, er det korrekt forstået?)

Min side er www.anlaegsgartner.info

Søgeordene jeg gerne vil ses på Google Places/Maps med er "anlægsgartner ikast", "anlægsgartner herning" og "anlægsgartner silkeborg"

Håber nogen gider smide nogle guldkorn i min retning.

På forhånd tak

Fra Ikast
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Høj - Have & Anlæg Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der kan give et lille indspark??

Fra Ikast
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Høj - Have & Anlæg Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Krydser lige fingre en sidste gang og håber på lidt input herinde fra......

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)